Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان کرمان گفت: دو هزار و ۵۰۰ خودروی موجود در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان باید تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دادخدا سالاری صبح امروز در نشست کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به وجود دو هزار و 500 خودروی موجود در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: این خودرو‌ها باید تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عدم تعیین تکلیف و خسارت‌های وارده به خودرو‌های توقیفی موجود در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، حاصل کارکرد غیرقابل قبول ستاد مبارزه با مواد مخدر است گفت: ما به عنوان مدافعان عدالت باید ورود جدی به این موضوع داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه هر چه میزان ماندگاری این خودرو‌ها در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیشتر باشد، خسارت‌های وارده به آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود، بیان کرد: مشکل اصلی، رسوب سنواتی خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه سال گذشته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر موظف به فروش هزار خودروی توفیقی بوده، تاکید کرد: در سال گذشته حدود 400 خودروی موجود این پارکینگ فروخته شده است که روند فروش این خودرو‌ها به هیچ عنوان مطلوب نیست.

بازدید دادستان کرمان از انبار اموال تملیکی استان کرمان از دریچه دوربیندادستان کرمان: 300 میلیارد ریال از اموال تملیکی استان کرمان به فروش رفته استدادستان کرمان: 85درصد عدم اجرای قانون به‌دلیل "ترک فعل" است

سالاری تاکید کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر باید وظیفه قانونی خود برای پیگیری موارد مربوط به تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی را به صورت جدی دنبال کرده و این خودرو‌ها باید تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر استان کرمان مواد مخدر استان کرمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر استان خودرو ها تا پایان سال تعیین تکلیف استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!

در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

به گزارش ایسنا، سه‌شنبه هفته گذشته (۱۱ اردیبهشت ماه) بود که رئیس سازمان توسعه تجارت از عرضه خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. به گفته ضیغمی، طبق سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شده است که سامانه فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی نیز عرضه شوند.

به دنبال این موضوع، موضوع را از مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مورد پیگیری قرار دادیم؛ بر اساس این پیگیری مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد که هنوز اطلاعات به صورت دقیق در دست نیست و جلسات پیرامون این موضوع ادامه دارد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این مقام مسئول در روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: «عرضه خودروهای وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت‌نام کنندگان قبلی است و فعلا برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید وجود ندارد.»

چندین نوبت دیگر نیز این موضوع را مورد پیگیری قرار گرفته است، اما هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نشده است؛ ضمن اینکه سایت سامانه عرضه خودروهای وارداتی نیز در حال به‌روزرسانی است و اگر قرار باشد از فردا عرضه‌ای صورت بگیرد، هنوز اطلاعیه‌ای از این عرضه اطلاع‌رسانی نشده است.

دیگر خبرها

  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی