Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصابت ۴ فروند راکت به پایگاه غیرقانونی آمریکا در شهر مرزی سوریه، سبب بروز رشته انفجار‌های مهیبی شد. خبرگزاری میزان – پایگاه نیروهای آمریکایی آمریکا در خاک سوریه هدف حمله راکتی قرار گرفت.   به گزارش «اسپوتنیک»، مجموعه‌ای از انفجار‌های مهیب روز سه شنبه، ۲ آذر، یکی از پایگاه‌های آمریکا را در شرق سوریه در نزدیکی مرز عراق، به لرزه درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  منابع محلی در حومه استان «الحسکه» گفتند که انفجار‌های قوی، پایگاه  آمریکا را در روستای «خراب الجیر» در ۵ کیلومتری شهر مرزی «الیعربیه»، لرزاند.   در حالی که تعداد موشک‌های شلیک شده به بزرگ‌ترین پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکایی ۴ فروند اعلام شده، منبع شلیک همچنان نامشخص است.   به گفته این منابع، آسمان منطقه در پی این انفجار‌ها شاهد پرواز سنگین بالگرد‌ها و هواپیما‌های جنگی آمریکایی بود.   پایگاه آمریکایی هدف قرار گرفته شده، دومین پایگاه غیرقانونی نظامیان آمریکایی در سوریه است که در سال ۲۰۱۵ پس از مصادره زمین‌های وسیع کشاورزی احداث شد.   این پایگاه دارای باندی برای فرود بالگردها و هواپیما‌های جنگی است. بیشتر بخوانید: پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه هدف قرار گرفت ورود غیرقانونی یک کاروان نظامی آمریکا به خاک سوریه منطقه «خراب الجیر»، نقطه تماس بین خاک سوریه و عراق است.   افسران و سربازان آمریکایی در سازماندهی تجارت نفت سوریه از چاه‌های منطقه تحت اشغال خود، فعال هستند.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل سوریه آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه تحولات بین الملل سوریه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی