Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:25:49 GMT

افزایش حقوق سربازان رژیم صهیونیستی از سال آتی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۷۰۱۱

افزایش حقوق سربازان رژیم صهیونیستی از سال آتی

وزرای دارایی و جنگ رژیم صهیونیستی با افزایش ۵۰ درصدی حقوق سربازان ارتش این رژیم از سال آتی میلادی موافقت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت، آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم با افزایش ۵۰ درصدی حقوق سربازان ارتش این رژیم از ژانویه سال آتی میلادی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم پس از هماهنگی با آوی کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گرفته شد.

نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم مدعی شد: این کمترین کاری است که ما می‌توانیم برای سربازانی که از ما حفاظت می‌کنند، انجام دهیم.

این سومین بار در تاریخ ارتش رژیم صهیونیستی است که حقوق سربازان آن افزایش می‌یابد، این تصمیم حدود ۹۰۰ میلیون شکِل (معادل ۲۹۱ میلیون دلار) هزینه دارد و از بودجه وزارت جنگ و بودجه ذخیره تامین شده و توسط وزارت دارایی تایید خواهد شد.

در این چارچوب، حقوق تمامی نیروها به ۲.۴۶۳ شکِل (۷۹۷ دلار) افزایش پیدا خواهد کرد، در ادامه کمک هزینه نیروها در خطوط مقدم که به ۳۰۴۸ شکل (۹۸۶ دلار) و کمک هزینه سربازان شاغل در پشتیبانی خدمات جنگی (که به نیروهای حاضر در درگیری‌ها حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم می‌دهند) به ۱۷۹۳ شکل (۵۸۰ دلار) افزایش می‌یابند و حقوق سربازان در جبهه‌های داخلی نیز به ۱۲۳۵ شکل (۴۰۰ دلار) می‌رسد.

گانتس درباره این تصمیم مدعی شد: «امروز تصمیمی گرفتیم که عدالت را برای آنهایی که در ارتش خدمت می‌کنند، محقق خواهد کرد و تاثیرات مهمی در تقویت ارتش اسرائیل و حفظ آن خواهد داشت.»

لیبرمن نیز مدعی شد: «قول داده بودم کمک هزینه سربازان را افزایش دهم و این کار را کردم تا از خدمات آنها در ارتش و وجودشان به عنوان ستون امنیت و پایداری اسرائیل و شهروندان آن تقدیر کنم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی حقوق سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی