Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب،روز سه‌شنبه دوم آذر طی مراسمی با حضور مهدی آقا محمد معاون امور اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع جهانی تقریب جوائز نفرات برتر این دوره از مسابقات اعطا گردید.

در رشته تنیس‌روی‌میز در بخش آقایان، سید مجتبی حسینی به مقام نخست، محمد امینی به مقام دوم و سید مجتبی طباطبائی به مقام سوم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در رشته پرتاب دارت در بخش آقایان، مهدی وقوفی یگانه به مقام نخست، حسین قوجاخانلو به مقام دوم و مهران زارع به مقام سوم دست یافتند.

در رشته فوتبال دستی در بخش آقایان (سید ابراهیم عزیزیان و علی ادبی) به مقام نخست، (وحید مدنی و حمید قاسم‌زاده) به مقام دوم و (سلمان باجلان و حسین قوجاخانلو) به مقام سوم دست یافتند.

در رشته شطرنج در بخش آقایان محمد امینی به مقام نخست، مرتضی عظیمی به مقام دوم و محمد علیزاده نظری به مقام سوم دست یافتند.

در رشته پرتاب دارت در بخش بانوان، نوشین همدانی به مقام نخست، فاطمه شمشیرگرها به مقام دوم و فاطمه عقیلی به مقام سوم دست یافتند.

در رشته فوتبال دستی در بخش بانوان تیم زهرا هادیان و فاطمه زهرا داودی به مقام نخست دست‌یافت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مقام سوم دست یافتند بخش آقایان مقام دوم مقام نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  حجت‌ الاسلام و المسلمین علی فرج الله در دیدار با نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه تقریب اظهار داشت: ما در جلسه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برگزار شد به شخصیت شهید ماموستا شیخ الاسلام در آن جلسه اشاره کردیم و اگر موافقت شود همایشی با عنوان شهدا و تقریب در همین راستا و با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و تقریب برگزار می شود.

وی گفت: در همایش شهدا و تقریب هم ایرانی و هم غیر ایرانی و هم اهل سنت و هم اهل تشیع در آن همایش باید حضور و مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله تصریح کرد: شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام و شهید محمد عبدالرحمان ریگی و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محمد رمضان البیوتی و شهید باقر حکیم و شهید عارف حسینی در پاکستان چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه اهل سنت و چه اهل تشیع همه اين‌ها افتخارات ما هستند چرا که اینها عمرشان را برای تقریب گذاشتند و در این راه هم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • تجلیل از مقام معلمان در بوانات
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان