Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@02:29:15 GMT

کاهش ۴۰ درصدی فروشندگان کادیلاک

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۷۲۰۴

کاهش ۴۰ درصدی فروشندگان کادیلاک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، برای انجام این کار، این برند لوکس شبکه نمایندگی‌های خود را متحول کرده و حالا کادیلاک مسیر جدیدی را با نمایندگی‌های بسیار کمتری نسبت به قبل ترسیم خواهد کرد.

بر اساس گزارش اخیر رویترز، این برند تقریباً ۴۰ درصد کمتر از ۳ سال گذشته نمایندگی‌های آمریکایی دارد. این انقباض تعجب‌آور نیست، چراکه جنرال موتورز فروشندگانی را از دست داده است که نمی‌خواستند در خودروهای برقی سرمایه‌گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادیلاک ۳ سال پیش حدود ۹۲۰ نمایندگی داشت و اکنون سال ۲۰۲۱ را با ۵۶۰ نمایندگی به پایان خواهد رساند. این کاهش قابل توجهی است، اگرچه هنوز هم شبکه بزرگ‌تری نسبت به سایر برندهای لوکس خواهد داشت. رویترز می‌گوید جنرال موتورز ۲۷۴ میلیون دلار در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به دلالانی که به دنبال کنار گذاشتن برند کادیلاک بوده‌اند، اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

ماشین‌هایی که با برق، هیدروژن و خورشید کار می‌کنند

کادیلاک Lyriq ۲۰۲۳ که قرار است تابستان آینده وارد بازار شود، نخستین خودرو از میان چندین خودروی الکتریکی است که کادیلاک و سایر برندهای جنرال موتورز قرار است به بازار ارائه دهند. این برند لوکس برنامه‌های جسورانه‌ای برای ارائه یک خط تولید کاملاً الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ با مدل‌های دیگر در دست توسعه دارد. کادیلاک می‌گوید Lyriq حدود ۸۰ درصد از فرآیند اعتبارسنجی خود را تکمیل کرده که شامل تمرین‌های دنیای واقعی، مانند تست‌های هوای سرد و گرم و شبیه‌سازی‌های مجازی است. این خودرو با پیشرانه ۳۴۰ اسب‌بخاری با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود.

کد خبر 639226 برچسب‌ها خودرو - جهانی خودرو - خرید و فروش شرکت‌ خودروسازی‌ جنرال موتورز خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی خودرو خرید و فروش شرکت خودروسازی جنرال موتورز خودرو جنرال موتورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

با اهتمام به اجرایی کردن  اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی اقداماتی در حوزه پیشگیری در دو سال اخیر برای اولین بار صورت گرفت که شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری بوده ایم.

به گزارش ایسنا، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دارسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌گردد اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا نموده است.  

طبق اعلام روابط عمومی دیوان عدالت اداری، برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پرشکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیر الشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضایی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت می‌باشد.  

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح گردیده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • لباسی تازه برای کادیلاک اسکالید-وی (عکس)
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند