Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:11:56 GMT

توجیه عجیب «ریدلی اسکات» برای شکست فیلمش در گیشه

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۷۳۶۴

توجیه عجیب «ریدلی اسکات» برای شکست فیلمش در گیشه

فیلم جدید «آخرین دوئل» ساخته «ریدلی اسکات» با فروش ۲۷ میلیون دلاری تاکنون با شکستس بزرگ در گیشه رو به رو شده اما کارگردان فیلم دلیلی جالب برای شکست فیلمش در گیشه اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا،  «آخرین دوئل» جدیدترین ساخته «ریدلی اسکات» که با بازی «مت دیمون»، «آدام درایور»، «جودی کومر» و «بن افلک» همراه شده، گرچه مورد تحسین منتقدین قرار گرفته اما تاکنون در گیشه عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و تنها ۲۷ میلیون دلار فروش داشته درحالی که ساخت این درام حماسی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار هزینه در بر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود شکست «آخرین دوئل» در گیشه اما «ریدلی اسکات» همچنان از فیلمش دفاع کرده و دلیل این شکست را نسل جوانی معرفی کرد که با گوشی‌های تلفن همراه بزرگ شده‌اند و این جوانان چیزی یاد نمی‌گیرند، مگر این که از طریق گوشی همراهشان باشد. به طور کلی این همان چیزی است که امروز در فیسبوک با آن سر کار داریم و این جهت‌گیری اشتباه موجب شده که اعتماد به نفسی اشتباه به جوانان داده شود.

«اسکات» که ساخت فیلم هایی چون «بیگانه»،«بلیدرانر»، «تلما لوئیس»، «مریخی» و «گلادیاتور» را در کارنامه دارد هم اکنون با آماده‌ سازی فیلم «خاندان گوچی» از شانس های اصلی اسکار پیش رو محسوب می شود، همچنین عنوان کرد: «همه ما فکر می کردیم «آخرین دوئل» فیلمنامه فوق العاده ای دارد و آن را ساختیم. شما نمی‌توانید همیشه برنده شوید و هرگز از هیچ یک از فیلم‌هایی که ساخته‌ام پشیمان نیستم. خیلی زود یاد گرفتم که منتقد خودم باشم، تنها چیزی که واقعا باید در مورد آن نظر داشته باشیم، کاری است که انجام می‌دهیم. پس به کارتان ادامه دهید و مطمئن باشید که خوشحال هستید و به عقب نگاه نکنید». 

درام تاریخی «آخرین دوئل» بر اساس کتابی نوشته «اریک جَگر» ساخته شده و درباره مردانی در قرن ۱۴ میلادی است که به آنها دستور داده شده تا در جنگ تا پای جان مبارزه کنند. این فیلم شامل صحنه‌های نبرد خونین و بی رحمانه و یک دوئل پایانی خشن است که از بهترین صحنه‌های مبارزه در آثار «ریدلی اسکات» به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریدلی اسکات ریدلی اسکات آخرین دوئل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست معروف عربستانی آخرین وضعیت سالم الدوسری، بازیکن الهلال، در خصوص حضور در فینال جام حذفی را تشریح کرد.

باشگاه الهلال پس از پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد در استادیوم الجوهرة شهر جده، جواز حضور در فینال جام پادشاهی را به دست آورد.

پس از مصدومیت سالم الدوسری برابر العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که او از ناحیه عضله خلفی دچار آسیب دیدگی شده و به یک برنامه توانبخشی که به مدت 5 هفته ادامه دارد، نیاز خواهد داشت.

ثامر الشهرانی از طریق حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیح داد که اگر فینال جام پادشاهی در پایان ماه می میلادی برگزار شود، الدوسری تا حد زیادی آماده حضور در این مسابقه خواهد بود. 

سالم الدوسری برای بازگشت از مصدومیت عضله خلفی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین به آن دچار شد، برنامه توانبخشی را زیر نظر کادر پزشکی الهلال پشت سر می‌گذارد.

شایان ذکر است که الدوسری قرار است در بازی‌های الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان غایب باشد و پس از بازگشت از مصدومیت، اولین حضورش در بازی فینال جام پادشاهی مقابل النصر یا الخلیج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت