Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین گفت: عزت، افتخار، امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا و تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج با موضوع بسیج از نگاه مقام معظم رهبری  رو سه شنبه باحضور سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین، سرهنگ فیضی مسئول بسیج کارمندان، سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و جمعی از بسیجیان در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ علیرضا حیدری در این مراسم اظهارداشت: امنیت و عزت امروز کشور مدیون خون شهدا و سردارانی چون شهید سلیمانی است و هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای قدردانی از رزمندگان و بسیجیان به عنوان مهمترین نیروی مردمی است.

وی افزود: بسیج لشکر مخلص خداست و همه باید با رفتار بسیجی در خدمت نظام و مردم باشیم تا از مشکلات عبور کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)شهرستان قزوین بیان کرد: بسیج یک تفکر و ظرفیت ارزشمند است که اگر بتوانیم فرهنگ آن را در جامعه نهادینه کنیم بسیاری از چالش ها حل خواهد شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ماندگاری اتقلاب با تفکر بسیجی بود و امروز هم برای عبور از ناملایمات به این تفکر نیاز داریم.

وی اضافه کرد:بسیجیان تلاشگر با ایفای نقش خود توانستند انقلاب را از گردنه های بحرانی عبور دهند و امروز هم برای عبور از چالش ها باید با اتکا به بسیج و حفظ هوشیاری و وحدت همه نیروها با درایت رفتار کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین یادآورشد: پیروزی در جنگ و تقدیم ۱۰۰ هزار بسیجی شهید در دفاع مقدس بیانگر جایگاه مردمی بسیج است و امروز این نهاد با حضور در عرصه فرهنگی، اقتصادی، نظامی و سازندگی موفق شده به مردم خدمت کند.

وی گفت: قرارگاه خاتم با انجام بیشترین خدمات راهسازی، سدسازی و نیروگاهی تلاش کرده بدون منت و خالصانه در خدمت انقلاب و مردم باشد و در فتنه هایی که دشمنان براه انداختند نیز توانست با حضور بموقع، کشور را از یک بحران جدی به سلامت عبور دهد.

سرهنگ حیدری اظهارداشت: بسیج در دوران کرونا هم وارد مشارکت شد و در تغسیل اموات کرونایی، اجرای طرح مراقبت در منزل، کمک های مومنانه و نیز واکسیناسیون بیماران نقش مهمی در کاهش بیماری و مدیریت آن ایفا کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین بیان کرد: بسیجیان با حضور در حرکت های مردمی و خیرخواهانه و کمک رسانی در حوادث غیرمترقبه از جمله سیل و زلزله نیز نقش آفرین هستند و با احساس مسئولیت اجتماعی در بسیاری از امور نیز مشارکت دارند.

وی با اشاره به نقش مدافعان حرم در ریشه کن شدن تروریسم داعش گفت: در سوریه اگر مدافعان حرم نبودند امروز ناموس مسلمین تهدید می شد و زنان مسلمین را مانند برده به فروش می رساندند لذا باید قدردان این حرکت ارزشمند باشیم و به ماندگاری تفکر مقاومت کمک کنیم.

حیدری اضافه کرد: ولایتمداری مهمترین شاخصه بسیج است و اگر امروز قدرت بازدارندگی داریم و دشمنان جسارت تعدی به کشور را ندارند با اتکا به نیروی بسیج و اقتدار کشور در صنایع دفاعی و نظامی، نانو تکنولوژی ، هسته ای و پزشکی و دانش هسته ای است.

وی گفت: متاسفانه علیرغم پیشرفت در بخش های مختلف هنوز در حوزه فرهنگی آسیب پذیریم و باید مراقب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان باشیم و با هوشیاری و اتکا به آموزه های دینی و تفکر بسیجی در مسیر صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی گام برداریم.

سرهنگ حیدری یادآورشد: اگر در حوزه اقتصادی نگاه بسیجی داشته باشیم از چالش ها عبور خواهیم کرد و این عرصه نیز تقویت خواهد شد.

وی اضافه کرد: کار در صنعت برق بسیار سخت و حساس است و تامین انرژی پایدار در یک استان صنعتی و کشاورزی اهمیت مضاعف دارد و جا دارد از همه همکارانی که با تفکر بسیجی در خدمت مردم هستند تشکر و قدردانی کنیم.

در ادامه از کارکنان بسیجی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بسیج مقام معظم رهبری برق استان قزوین مشکلات جامعه انقلاب جنگ دفاع مقدس فتنه سلامت واکسیناسیون سیل زلزله تروریسم سوریه زنان هسته ای آموزه های دینی انقلاب اسلامی صنعت انرژی کشاورزی سرهنگ حیدری شرکت توزیع نیروی برق قزوین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ع شهرستان قزوین سرهنگ حیدری تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است

آیت الله سیدنورالدین شریعتمدار جزائری استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم درگفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر لزوم وحدت میان کشورهای اسلامی در اولویت های جهان اسلام خصوصا مسئله غزه، اظهار داشت: مسئله وحدت از منظر علوم فقه ، سیاست و اجتماع در جایگاه بالایی قرار دارد زیرا بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون و مدیون وحدت و تقریب مذاهب اسلامی است.
 
وی افزود: تقویت ، تحکیم و حفظ وحدت از جمله اولویت های جهان اسلام است؛ دشمنان نیز دقیقا همین مسئله را نشانه گرفته و با آسیب رساندن به راس تقویت این وحدت یعنی جمهوری اسلامی ایران درصدد نابودی آن هستند که هوشیاری جهان اسلام را می خواهد.

این عالم شیعه، ادامه داد: در عملیات وعده صادق اقتدار و قدرت ایران اسلامی را مشاهده کردیم و فهمیدیم تنها آسیبی که انقلاب و اسلام را تهدید می کند تفرقه و اختلاف است و نه مسائل نظامی، از اینرو امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امت اسلام را در داخل و خارج از کشور همواره به وحدت و تقریب توصیه نموده اند.

وی تصریح کرد: با مطالعه در تاریخ اسلام و عملکرد انبیا الهی و اهل بیت علیهم السلام و نیز سیره علما و اندیشمندان جهان اسلام می توان به این مسئله دست پیدا نمود که یکی از مسائل مهم و مورد اتفاق در تمامی ادیان و مذاهب اسلامی وحدت بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: بزرگان و علمای اسلام پیوسته در تلاش بوده اند که اهداف تقریب موثر واقع شود و با تلمذ در مکاتب علمی وحدت بین مذاهب را گسترش داده اند، لذا باید مسئله غزه را بیش از گذشته همگان جدی بگیرند و با قاطعیت در مقابل صهیونیسم اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم