Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه هفتمین دوره رزم مشترک دانش آموزان درجه داری ارتش گفت: بزرگترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی مومن و متعهد است و باید قدردان این سرمایه بود چون این نیروی انسانی آگاه است که در صحنه های پر خطر و در صورت نیاز مملکت حضور می‌یابد و مانند دفاع مقدس و سایر بحران ها ایستادگی و جانفشانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به دانش پژوهان درجه داری ارتش افزود: قرار دادن تجهیزات محرمانه و امنیتی در اختیار شما، نشان از اوج اعتماد یک سازمان به نیروی انسانی و کارکنانش دارد، آینده نیروهای مسلح در دستان توانمند شما جوانان است.

معاون اجرایی ارتش با اعلام اینکه برگزاری این دوره از اهمیت ویژه‌ای برای ارتش برخوردار است گفت: در سال‌های گذشته آموزش اولیه به صورت نیرویی برگزار می‌شد اما به‌دلیل ایجاد هم‌افزایی، هماهنگی و وحدت میان نیروهای درجه‌داری ارتش، با تدابیر هیات‌رئیسه و فرماندهی کل ارتش، تصمیم به برگزاری مشترک این دوره‌ها گرفته شد.

سرتیپ محمودی با اشاره به سابقه‌ مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه گفت: بهترین مکانی که می‌توانیم دوره‌ی جامع‌پذیری را در آن برگزار کنیم، مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه نیروی زمینی است که سابقه تاریخی در برگزاری چنین دوره‌هایی را دارد.

در ادامه امیر سرتیپ کیومرث شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری مناسب این دوره در مرکز درجه‌داری جوادالائمه گفت: ما در این دوره همچون دوره‌های قبل همه چیز را برای برگزاری یک دوره‌ی آموزش کامل و جامع مناسب ارزیابی کردیم و با مدیریت امیر آزادی فرماندهی محترم مرکز آموزش جوادالائمه، تدابیری در نظر گرفته شده تا یک دوره‌ی آموزشی به‌روز و استاندارد را شاهد باشیم.

در ادامه امیر سرتیپ محمدحسین مستشاری معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با اشاره به آغاز به‌کار دوره‌ی جدید جامع‌پذیری ارتش گفت: خدا را شاکر هستیم که این دوره هم مانند دوره‌های پیشین آغاز مناسبی داشت و ارتش و نیروی زمینی امکانات بسیار خوبی  را برای پرورش درجه‌دارانی که نیاز عملیاتی ارتش را در واحدهای رزمی برآورده می‌کنند، فراهم کرده‌اند. در این دوره پرورش را مقدم بر آموزش دیده‌ایم و برای هر گروهان یک روحانی در نظر گرفته‌ایم زیرا پرورش مکتبی و پرورش روحیه‌ی ایثار و شهادت برای ارتش اولویت است و این اصل را در این دوره متجلی کرده‌ایم.

در پایان امیر سرتیپ فرزاد آزادی فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه با اشاره به آماده‌سازی این مرکز برای برگزاری دوره جدید رزم مشترک ارتش گفت: «مطابق آمارهایی که از نیروهای چهارگانه ارتش برای پذیرش دوره‌ی جدید دریافت کرده بودیم، از حدود یک ماه قبل زیرساخت آموزشی و اسکان دانش‌آموزان را فراهم کرده بودیم. از آنجایی که این دوره برای ارتش جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است کادر آموزشی چه از میان فرماندهان و چه از میان روحانیون، به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که دانش‌آموزان در مدت زمان برگزاری دوره بالاترین سطح آموزشی را دریافت کنند.

دوره جامعه پذیری رزم مشترک دانش آموزان درجه داری ارتش، شامل آموزش‌های مقدماتی برای ورود درجه داران به ارتش است که به طور مشترک در نیروهای چهارگانه ارتش، همه ساله در مرکز آموزش جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش برگزار می شود و پس از این دوره ۲ ماهه، درجه داران هر نیرو برای طی دوره های تخصصی به مراکز آموزش درجه داری نیروی مربوطه اعزام می شوند.

برچسب‌ها دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران درجه داری جوادالائمه آموزش درجه داری دانش آموزان درجه داری ارتش نیروی زمینی مرکز آموزش امیر سرتیپ رزم مشترک دوره ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است