Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@06:43:32 GMT

پیکر مرزبان شهید در سقز تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۷۶۹۲

صراط:

جانشین فرمانده مرزبانی استان کردستان در مراسم تشییع پیکر مرزبان شهید سقز با تسلیت شهادت این سرباز سرافزار به مرزبانان و مرزداران و نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: نیرو‌های مرزبانی برای مقابله با ناامنی در مرز‌ها و حفاظت از مردم مرز، لحظه‌ای دریغ نخواهند کرد.

به گزارش فارس، سردار جلال ستاره افزود: شهید محرم اولین شهید حفاظت از مرز‌ها نیست و آخرین شهید هم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه، شهید در درگیری با قاچاقچیانی که مقادیر زیادی ماینر به همراه داشتند، به شهادت رسید، از قوه مقننه و مجریه خواست تا براساس و مبنای جغرافیا و طبیعت منطقه و کارکرد‌های مرزها، در راستای توسعه اقتصادی تلاش کنند.

سردار ستاره خاطرنشان کرد: کسانی که این فرزند برومند ایران اسلامی که در راه حفاظت از کیان اسلامی به شهادت رسانند را حتما به زودی به سزای عمل ننگین‌شان خواهد رساند.

وی گفت: نیرو‌های مرزبانی که با این قاچاقچیان درگیر شدند، می‌توانستند در همان لحظه افراد مزدور مسلح را به درک واصل کنند، اما چون بیم آن می‌رفت افراد غیرنظامی که در آن اطراف بودند، کشته شوند اقدام به این کار نکردند، ولی در وقت مناسب حتما این مزدوران را به سزای عمل‌شان خواهند رساند.

فرماندار سقز هم با تسلیت شهادت این سرباز فداکار وطن به خانواده بزرگ نیروی انتظامی بیان کرد: بی تردید برای جلوگیری از تحرکات مردم در مرزها، باید اشتغال پایدار به جد دنبال شود.

کامیل کریمیان اضافه کرد: نقش نیرو‌های مرزبانی و مرزدارا ن در امنیت پایدار و امنیت عمومی مرز بسیار موثر و حائز اهمیت است.

پدر شهید مهدی محرم هم که برای تشیع پیکر فرزند برومندش به سقز آمده بود، از مهدی به عنوان یک سرباز جان برکف نام برد که در راه امنیت کشور به شهادت رسید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تشییع پیکر مرزبان شهید صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه