Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارمیان می گوید همیشه به دنبال پیشرفت بوده است.

متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر معتقد است پر کردن جای اشرف حکیمی که یکی از بهترین بازیکنان کناری دنیا به حساب می آید اصلا ساده نیست. 

طرفداری | به نقل از اف سی اینتر نیوز، دارمیان در کنفرانس خبری قبل از دیدار مهم اینتر مقابل شاختار دونتسک در کنار اینزاگی حضور داشت و پاسخگوی خبرنگاران بود:

دارمیان به دنبال دعوت شدن به تیم ملی ایتالیا است؟ حرفی که می‌توانم بگویم این است که اعتماد هم‌ تیمی‌ هایم، مربی و اعضای باشگاه را احساس می‌کنم و این مرا وادار می‌کند که هر روز برای بهبود خود تلاش کنم تا هنگامی که برای بازی در ترکیب قرار می گیرم، سهم خود را برای کمک به تیم به منظور رسیدن به اهدافش داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مانچینی مرا به تیم ملی ایتالیا دعوت کنم، بسیار خوشحال می‌ شوم، اما باید مثل همیشه به کار و تلاش خود ادامه دهم. نه فقط من بلکه همه بازیکنان به خوبی در حال کار هستند و باید به این روند خود ادامه دهیم. 

فکر می کنم جایگزین اشرف حکیمی شدن، اگر نگوییم غیر ممکن اما کار بسیار سختی است زیرا او یکی از بهترین ها در پست خود به حساب می آید. همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و با پیروی از دستورات مربی به تیم کمک کنم.

کار و تلاش بود که باعث شد رشد کنم و به بازیکن منعطف تری تبدیل شوم. تجربیات سال های گذشته به من کمک کرد تا از نظر انسانی، تاکتیکی و تکنیکی پیشرفت کنم. ادامه دادن به رشد همیشه هدف من بوده است.

بلافاصله پیشنهاد اینتر را پذیرفتم

زمانی که تصمیم گرفتم به پارما منتقل شوم، نسبت به انتخابم متقاعد شده بودم زیرا می خواستم پس از دو فصل (نیمکت نشینی در منچستریونایتد) به طور منظم بازی کنم. تماس اینتر با من مایه افتخار بود و بلافاصله به آن پاسخ مثبت دادم. سال گذشته سفر فوق العاده ای داشتیم که با اسکودتو به اوج خود رسید، اما در تیم همیشه میل و اراده برای پیشرفت وجود دارد و از این نظر بازی فردا مهم خواهد بود.

روز یکشنبه در برابر ناپولی از خود عزم و اراده نشان دادیم و فردا برابر شاختار نیز باید عزم راسخی داشته باشیم. سه تساوی بدون گل متوالی مقابل شاختار نباید ما را محدود کند اما باید بدانیم که با حریف سرسختی روبرو هستیم که تمایل دارد مالکیت توپ را حفظ کند. اگر نگرش درستی داشته باشیم می توانیم کار آنها را سخت کنیم. برای گلزنی و پیروز شدن در این بازی تلاش خود را خواهیم کرد. نسبت به فصل قبل تجربه بیشتری داریم اما باید متمرکز و متواضع بمانیم. 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نوری فر: سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما یادمان نرفته!/ به هواداران ما هتک حرمت شد شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد پل مرسون: کریستیانو رونالدو پاشنه آشیل منچستر یونایتد است تغییر نظر 3 نفر از 5 یاغی بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول، میان تیم های فجرسپاسی و خیبر خرم آباد برگزار شد که در نهایت شیرازی ها موفق شدند با سه گل از سد میهمان خود عبور کرده و گام مهمی برای صعود به لیگ برتر بردارند.

فجر با برد ارزشمند، شمار امتیازات خود را به عدد 58 رساند و در رده سوم باقی ماند. آنها یک بازی معوقه برابر استقلال آبی پوش ملاثانی در پیش دارند که در صورت پیروزی در این مسابقه، بالاتر از چادرملو 60 امتیازی و در رده دوم قرار خواهند گرفت.

پیروزی برابر خیبر صدرنشین و 64 امتیازی برای فجر و مهدی رجب زاده بسیار حائز اهمیت بود. سرمربی جوان شیرازی ها به خوبی می دانست که عدم کسب سه امتیاز این مسابقه می تواند منجر به ناکامی در راه صعود به لیگ برتر باشد و به همین دلیل با تمام قوا و برای برتری مقابل حریف قدرتمند خود وارد زمین شد.

رجب زاده که پس از جنجال های پیش آمده پس از دیدار برگزار نشده برابر استقلال آبی پوش ملاثانی هفته پرفشاری را سپری کرده بود، به خوبی توانست تیمش را برای غلبه بر شاگردان مهاجری هدایت کند و فجر در دیدار بزرگ هفته، سربلند بیرون آمد.

ویدیوی خوشحالی زاید الوصف رجب زاده پس از هر گل فجر، حسابی مورد توجه قرار گرفته است. جایی که سرمربی جوان شیرازی ها با دویدن به دور زمین و در آغوش گرفتن نیمکت نشینان تیمش، شادی خود را بابت این برد مهم جشن می گیرد.

دیگر خبرها

  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات