Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم‌های شهرداری ارومیه و آذرباتری ارومیه نمایندگان استان در لیگ برتر والیبال کشور در چارچوب هفته نهم، فردا ۳ آذر به مصاف حریفان خود می‌روند.

بر این اساس پیکان تهران - شهرداری ارومیه در تهران، سالن خانه والیبال، ساعت ۱۶، به مصاف هم می روند، ناظر فنی این بازی مسعود یزدان‌پناه، داور اول، مسعود ذوقی، داور دوم نیز اسماعیل پارسه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی دیگر پاس گرگان - آذرباتری ارومیه‌در گرگان، سالن امام‌خمینی(ره)، ساعت ۱۶، به مصاف هم می روند ،ناظر فنی این بازی علیرضا داودی، داور اول، وحید پورکاشیان، داور دوم حامد آقا براری خواهد بود.

شایان ذکر است تا پایان هفته هشتم لیگ برتر والیبال، شهرداری ارومیه با ۷ برد در رده دوم و آذرباتری ارومیه با ۱ برد در قعر جدول مسابقات قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی والیبال شهرداری ارومیه آذرباتری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و برایتون در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچسترسیتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون شامگاه _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی بروینه در دقیقه ۱۷، فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۶۲ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی منچسترسیتی و برایتون

کد خبر 748015

دیگر خبرها

  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند