Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از توزیع ۴ هزار و۹۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند کردستانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج،  سردار سید صادق حسینی عصر امروز در پانزدهمین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سنندج برگزار شد، از توزیع 4 هزار و 900 بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند کردستانی خبر داد و اظهار داشت: سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرنا تاکنون در راستای خدمتگزاری و رفاه حال شهروندان، اقدامات مختلفی را برای پیشگیری از شیوع این بیماری و تأمین نیازهای زندگی نیازمندان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه بیت‌المقدس در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، رزمایش کمک مؤمنانه را در مراحل مختلف برگزار کرده و از ابتدا تاکنون 50 هزار خانواده نیازمند شناسایی و 202 هزار بسته معیشتی و 191 هزار بسته بهداشتی در بین آنان توزیع شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین از اهدای بیش از یک‌هزار جهیزیه به زوجین جوان و نیازمند در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان خبر داد و تصریح کرد: در این ایام نیز به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، زمینه آزادی 315 زندانی جرائم غیر عمد کردستانی را فراهم کردیم و آنها را به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداندیم.

نوزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان گلستان آغاز شد 1000 میلیارد ریال کمک مومنانه در اردبیل توزیع شد

وی بیان کرد: سپاه علاوه‌بر توزیع کمک‌های بهداشتی و معیشتی، در راستای مقابله با کرونا و شناسایی سریع بیماران در کنار سایر دستگاه‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی موفق عمل کرده است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه تمام امکانات سپاه برای تسریع در واکسیناسیون شهروندان پای کار آورده شده است، اعلام کرد: تاکنون 53درصد از مردم استان دوز اول و دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌ و امیدواریم روند تزریق رو به رشد و تا پایان آذرماه به 80 درصد برسد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری اینکه سپاه و بسیج با خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد ماند، یادآور شد: از همه شهروندان فهیم کردستانی انتظار می‌رود که آنان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همراهی کنند.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس بسته معیشتی رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران