Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:35:52 GMT

کاهش جرایم جعل با امضای الکترونیک افراد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۸۲۸۳

کاهش جرایم جعل با امضای الکترونیک افراد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با عرضه تمامی خدمات ثبتی براساس سامانه ثنا و تطبیق با امضای الکترونیکی فرد، امکان جعل کاهش می‌یابد.

به گزارش مشرق، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت از پیش اعلام نشده، به همراه معاونین و مدیران کل ستادی از اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف و استماع صحبت‌های کارکنان این اداره به ارزیابی وضعیت موجود پرداخت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان این بازدید خطاب به کارکنان و مدیران اداره کل ثبت شرکت‌ها با بیان اینکه مدیران ثبت شرکت‌ها باید تحول گرا، جهادی و جوان باشند، بر لزوم استفاده از تجارب کارکنان باسابقه تاکید کرد.

بابایی تکریم ارباب رجوع و همکاران را امری مهم دانست و الکترونیکی و هوشمندسازی فرایندها در اداره ثبت شرکت‌ها با هدف به حداقل رساندن مراجعه حضوری متقاضی را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین از تشکیل کارگروه‌هایی با حضور کارشناسان مربوطه به منظور کاهش مراجعات حضوری و افزایش خدمات الکترونیک خبر داد.

بابائی تصریح کرد؛ با عرضه تمامی خدمات ثبتی بر اساس سامانه ثنا و تطبیق با امضای الکترونیکی فرد، امکان جعل کاهش می‌یابد.

بنابراین گزارش، کشاورز مدیر کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری نیز در جریان این بازدید به ارائه آمار و عملکرد این اداره کل پرداخت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فناوری ثبت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،، عبدالرسول پورعباس امروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در گفتگو با خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و یا صحت کامل برگزار شد واقعاً مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می‌کنند، نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل شدند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به که این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب نیز گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات‌های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولاً برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای ابن شهرستان دوباره برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا