Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عمیدالدین خطیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه ستاد بهداشت و درمان بافق گفت: در بازدید‌های انجام شده، پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار گرفتند.

او افزود: این پروژه‌ها شامل تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت خوابی، تکمیل مرکز جامع سلامت، اورژانس، آزمایشگاه مرکزی و خانه‌های بهداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی خاطر‌نشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است که با کمک خیرین، فرمانداری و وزارت بهداشت تأمین می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: از بین این پروژه‌ها، پروژه‌هایی که با مبالغ کمتری به اتمام برسند، در اولویت قرار دارند.

او گفت: بیمارستان ولیعصر به دلیل تعمیراتی که نیاز دارد، از جمله پروژه‌های در اولویت است.

 حبیب نیکوکار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز گفت: از بین شهرستان‌های دور از مرکز استان، بافق جزء شهرستان‌های برخوردار از نظر متخصص محسوب می‌شود و این فراتر از دستورالعمل‌های بهداشت و درمان است.

او افزود: ساختمان بیمارستان ۹۶ تخت خوابی مشکلاتی دارد که با وعده‌هایی که در این جلسه داده شد، تا آخر سال حل می‌شود.

نیکوکار تصریح کرد: درخواستی که برای این شهرستان وجود دارد، وجود متخصص رادیولوژی به صورت تمام وقت است که در حال پیگیری است.

او بیان داشت: تهیه دستگاه ام آر آی بر عهده وزارت بهداشت است که اقدامات لازم انجام شده، اما باید مکان مناسب برای آن  فراهم شود.

او در مورد تأمین متخصص برای پلی کلینیک تأمین اجتماعی بافق گفت: دانشگاه درصورتی می‌تواند تخصص‌های تأمین اجتماعی را تأمین کند که خود مراکز دانشگاهی به صورت کامل تأمین شده باشند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب