Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال فولادمبارکه سپاهان اعتقاد دارد تیمش در چند پست با کمبود بازیکن روبرو است که با رفع آن بهتر ظاهر خواهند شد.

احمد باغبانباشی، امروز (سه شنبه -۲ آذرماه) پس از برد پنج برصفر مقابل فرش آرا مشهد از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با کمبودهایی که داشتیم، امروز هم دوندگی زیادی داشتیم و خوب جنگیدیم، در بازی‌های قبلی هم اینگونه بازی می کردیم و فوتسال خوب و زیبایی را به نمایش می گذاشتیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی شد و دچار مشکل شده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند پست کمبود بازیکن داریم که امیدوارم بتوانیم این کمبودها را رفع کرده و بتوانیم مراحل بعدی را به خوبی طی کرده و روز به روز بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان با اشاره به جایگاه پایین تیمش در جدول گفت: در جدول رده بندی لیگ برتر در پایین جدول قرار داریم، باید برای بهبود جایگاهمان تلاش کنیم که در این زمینه با بازیکنان نیز صحبت کردیم.

به گزارش ایسنا، باغبانباشی اضافه کرد: در بازی‌های گذشته با وجود بازی خوبی که داشتیم توپ برای ما نچرخید و پیروز میدان نبودیم، امروز پنج گل به تیم خوب فرش آرا زدیم، به تیم فرش آرا نیز تبریک می گویم، تیم قابل احترامی است. امیدوارم تیم ما نیز به خواسته هایی که مدنظرمان است، دست پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال تیم فوتسال سپاهان هفته یازدهم لیگ برتر تیم فوتسال فرش آرا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند، میزبان این دوره از رقابت‌ها، گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین می رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.   او در پاسخ به این سوال که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست؟ افزود: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است، اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.    شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام نشست های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست، اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم، اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.    وی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان، بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است، اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

دیگر خبرها

  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت