Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@21:42:08 GMT

هر فردی که باعث پیشرفت کشور شود، یک بسیجی است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۸۴۲۵

هر فردی که باعث پیشرفت کشور شود، یک بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، سردار علی مقواساز، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان خوانسار با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از سال ۴۲ به فکر تشکیل یک بسیج عمومی بود و در فرمایشات و پیام‌هایش سخن به مبان می‌آورد، اظهار کرد: ما باید در عصر حاضر  بر اساس فرمایشات و وصیت  امام  مطالبه‌گری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب ایران جهانی است و اکنون دنیا از منفعت این انقلاب برخوردار شده و اقدامات امام و بسیج در دنیا تکان دهنده و زبانزد خاص و عام است.

مقواساز گفت: صهیونیست‌ها ادعای سرمداری دنیا را دارند و می‌خواهند دنیا به سمتی برود که صهیونیست سردمدار جهان شود و مردم را تحت سلطه خود و آمریکایی‌ها کنند، اما امام با تشکیل بسبج تمام برنامه‌هایشان را بر هم زد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به آحاد مختلف مردم است، گفت: امام بسیج را با هدف ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی ایجاد کرد لذا هر فردی که قلبش برای اسلام و امام بتپد و باعث پیشرفت جامعه شود، یک بسیجی است.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است، افزود: برای نجات کشور همه باید یک حاج قاسم شویم و به پیشرفت کشور کمک کنیم.

مقواساز با بیان اینکه رمز پیروزی دشمن ناامیدی است، اضافه کرد: ما باید با بصیرت‌افزایی، مسؤولیت پذیری ضربات شمشیر مالک را به خیمه معاویه بزنیم و شهر و دیار خودمان را به شهری ولایت مدار تبدیل کنیم تا تمام مشکلات بر طرف شود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان مقواساز سپاه صاحب الزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)