Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@10:19:53 GMT

ساخت یک فروند شناور مسافربری در قشم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۸۵۸۶

ساخت یک فروند شناور مسافربری در قشم

تین نیوز

یک فروند شناور مسافربری پیشرفته کاتاماران به دست متخصصان داخلی در یکی از کارخانجات شناور سازی قشم ساخته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شناور مسافربری پیشرفته کاتاماران با سازه آلومینیومی به طول ۲۶ متر، عرض ۷ متر و ظرفیت جابجایی ۱۵۸ مسافر طی ۹ ماه ساخته شده و تمامی مراحل ساخت و تجهیز آن در یکی از کارخانجات شناور سازی جزیره قشم به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورداری از دو دستگاه موتور رانش با قدرت هرکدام ۸۲۹ اسب بخار و همچنین مجهز بودن به سامانه‌های پیشرفته ناوبری و کمک ناوبری، تجهیزات کامل ایمنی و اطفاء حریق از قابلیت‌های فنی این شناور است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، قرار است شناور یاد شده ظرف مدت سه هفته، پس از دریافت گواهینامه‌های فنی و ثبت دائم به چرخه ناوگان حمل و نقل مسافری  ملحق شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قشم ناوگان حمل و نقل شناور مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد