Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:03:58 GMT

رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۸۶۵۱

رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد شد

اخبار شرکتها؛ به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، با پیشنهاد هیات مدیره و تائید غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد شد.

در ابلاغیه سلیمانی، بر پیگیری تحقق افزایش سرمایه شرکت در انطباق با مصوبه هیات وزیران، ایجاد وحدت، همدلی و انسجام در شرکت و تلاش در جهت فعالیت در چارچوب اصول حرفه‌ای و حاکمیت شرکتی و پایبندی به قوانین و مقررات، مدیریت هزینه‌های عمومی شرکت به‌ویژه هزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی و ارتقای بهره‌وری، تقویت کنترل‌های داخلی شرکت و رعایت حقوق تمامی ذی‌نفعان، رعایت اصول فنی در نرخ و شرایط قراردادهای بیمه‌ای به‌ویژه قراردادهای منعقده با سهامداران وابسته و تدوین سازوکار لازم جهت نظارت بر فعالیت و عملکرد نمایندگان شرکت تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوب رشنوادی، دانش آموخته مقطع دکترا در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبائی است.

مدیرعامل بیمه سرمد، با بیش از دو دهه سابقه علمی و اجرایی در حوزه‌های بانک، بیمه، فناوری اطلاعات و بازار سرمایه، عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری بیمه ایران، نایب رئیس هیأت مدیره شرکت خدمات پشتیبانی صندوق بازنشستگی کشور و عضو هیأت مدیره شرکت تجارت الکترونیک دی بوده است. وی همچنین در شرکت بیمه ایران و شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در سمت مشاور حضور داشته است.

رشنوادی، سابقه حضور در پژوهشکده بیمه را نیز دارد و به عنوان معاون پژوهشی و قائم مقام در این پژوهشکده فعالیت کرده است.

او همچنین با حکم رئیس‌کل بیمه مرکزی، عضو شورای راهبری تحول سازمانی بیمه مرکزی نیز بوده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه حاکمیت شرکتی بازار سرمایه وحدت هیأت مدیره بیمه سرمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

حال شنیده ها حاکی از آن است که هیئت مدیره قصد دارد بین سعید آذری و آجرلو یک نفر را به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901925

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد