Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر لزوم انتشار آرای شورای عالی ثبت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا ه نقل از قوه قضاییه، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با روسای کانون سردفتران و دفتریاران، از تهیه نامه‌ای از مشکلات و چالش‌های موجود در دفاتر اسناد رسمی برای ریاست قوه قضاییه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در آیین نامه دفاتر اسناد رسمی، گفت: پیشنهادات اصلاح آیین نامه ارائه و مواردی که از سوی کانون سردفتران و دفتریاران اعلام شده، مدنظر قرار گرفته است تا آیین نامه اصلاح و کار تسهیل شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن دعوت از کانون سردفتران برای ارائه نظرات در خصوص تنقیح قوانین، بر لزوم انتشار آرای شورای عالی ثبت تأکید کرد.

بابایی پیرامون ماده ۲۹ قانون راهنمایی و رانندگی در زمینه ثبت رسمی خودرو، با تاکید بر اینکه مردم نباید از روابط و معاملات خود در آینده نگرانی داشته باشند، گفت: قصد ما این است که واقعیت روشن شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه معتقدم باید از ظرفیت دفاتر به نحو احسن استفاده شود، بر تشکیل کمیته‌های پژوهشی، برون سپاری و فناوری تاکید کرد و گفت: لازم است از دیتاسنتر سازمان ثبت و کانون سردفتران برای برون سپاری و افزایش رضایتمندی شهروندان استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کانون سردفتران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه