Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرم محمدی بازیگر محبوب ایرانی است. اکرم محمدی بازیگر سریال ستایش یک شبه بیست سال جوان شد. این عکس در اینستاگرام اکرم محمدی منتشر شده است. عکس 63 سالگی اکرم محمدی را مشاهده میفرمایید.

عکس تیپ و ظاهر جدید اکرم محمدی و دخترش صبا بیوگرافی اکرم محمدی 

اکرم محمدی متولد 6 مرداد 1337 در تهران، بازیگر است. اکرم محمدی دیپلمه است و دوره های آزاد بازیگری را گذرانده است، بازی زیبای اکرم محمدی در پدر سالار و خانه سبز مدت ها در خاطره ها مانده است، اکرم محمدی  از همسرش طلاق گرفته است و از زندگی زناشویی خود تنها یک دختر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس جدید داماد اکرم محمدی علت طلاق بازیگر محبوب اکرم محمدی فاش شد

اکرم محمدی با مجید جعفری ازدواج کرده است، این دو زوج صاحب یک دختر می باشند. اکرم محمدی و مجید جعفری زندگی خوبی را شروع کردند اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که ادامه زندگی مشترک برایشان مناسب نیست به همین دلیل طلاق را ترجیح دادند. این در حالی بود که آنها دختری به نام مروارید داشتند.

اکرم محمدی در باغ زیبایش+عکس شروع به کار اکرم محمدی

از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس وارد دنیای بازیگری شد و در همین دنیای سینما و هنر با همسر سابقش مجید جعفری آشنا شد. مجید جعفری کارگردان و بازیگر شیرازی است که از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۷ رئیس تئاتر شهر بود.

بعد از تجربه های تئاتر با فیلم مرغ حق به کارگردانی حسین مختاری در سال 66 وارد تلویزیون شد و دو سال بعد در سال 68 در فیلم مادر علی حاتمی بازی کرد.

عکس اکرم محمدی و دختر واقعی اش

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اکرم محمدی اکرم محمدی مجید جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!

نیلوفر رجایی فر بازیگر سریال پایتخت ۵ که نقش الیزابت داعشی را برعهده داشت به تازگی تصاویری از چهره این بازیگر منتشرشده.

نیلوفر رجایی فر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است؛ و در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک در دانشگاه رویال لندن مدرک دارد و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. او در اولین حضور بازیگری اش در سریال پایتخت حاضر شد. در سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم در نقش یک زن داعشی ایفای نقش کرده است.

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان اشکذر
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد