Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌ها از تدام آشوب‌ها و اعتراضات علیه محدودیت‌های کرونایی در کشور هلند برای چهارمین شب متوالی خبر داده‌اند و دولت هلند هم با توجه به پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها بیماران کرونایی خود را به آلمان منتقل می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، با توجه به افزایش روزافزون موارد ابتلا به کرونا و بستری ها در کشور هلند بیمارستان های این کشور بیماران کرونایی را برای درمان به ایالت نوردراین-وست فالن آلمان منتقل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سخنگوی سازمان ملی توزیع بیماران در هلند هم گفت که اولین آمبولانس برای انتقال بیماران کرونایی صبح امروز (سه شنبه) روتردام را به مقصد آلمان ترک کرد. یک آمبولانس دیگر هم برای انتقال بیمار به آلمان آماده می شود.

نهادهای بهداشتی آلمان هم این خبر را تایید کرده اند. در بیمارستان های نوردراین-وست فالن فضایی برای پذیرش 20 بیمار از هلند آماده شده است. بیماران در آمبولانس های مجهز و با همراهی پزشک و پرستار منتقل می شوند.

بیمارستان های هلند به دلیل افزایش بیماران کرونایی کاملا پر شده اند و شرایط اضطراری اعلام کرده اند. بسیاری از عمل های اضطراری حتی برای بیماران قلبی و سرطانی به دلیل هجوم بیماران کرونایی به بیمارستان ها به تعویق می افتد. کمبود پرسنل پرستاران و کادر درمان در بیمارستان ها هم از دیگر مشکلات است.

نخست وزیر هلند معترضان به محدودیت های کرونایی را احمق خواندتداوم شورش و ناآرامی برای سومین شب متوالی در هلند

شاخص مبتلایان هفتگی به ازای هر 100 هزار نفر در این کشور به رقم بالای 880 نفر رسیده است.

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ هم از تدام شورش ها و ناآرامی ها در شهرهای مختلف هلند در اعتراض به محدودیت های جدید که برای چهارمین شب متوالی ادامه داشت خبر می دهد.

با این همه میزان خسارات مالی در چهارمین شب اعتراضات در هلند محدودتر بود چرا که پلیس به سرعت به فراخوان های این اعتراضات واکنش نشان داده و بر اساس آن اقدام کرد. معترضان ایستگاه های اتوبوس و علائم راهنمایی و رانندگی را به آتش می کشیدند.

 

 

بر اساس اطلاعات پلیس بیش از 20 نفر دیگر در جریان این اعتراضات دستگیر شدند.

بر اساس اطلاعات وزارت دادگستری در اعتراضات برگزار شده در شب های اخیر در هلند علیه محدودیت های کرونایی تا به حال 173 نفر دستگیر شده اند.

نخست وزیر هلند در واکنش به اعتراضات، آشوب ها و ناآرامی های ایجاد شده در شب های اخیر از طرف معترضان به محدودیت های کرونایی آن ها را احمق خواند.

در هلند حدود یک هفته است که به دلیل شرایط حاد کرونایی قرنطینه بخشی برقرار شده است.

تعداد موارد ابتلا به کرونا در هلند طی روزهای گذشته افزایش چشمگیری داشته است. میانگین موارد روزانه ابتلا به کرونا در هلند طی هفته گذشته 18 هزار نفر بوده است.

بر اساس محدودیت جدید، شهروندان هلند تنها در صورت واکسیناسیون کامل یا بهبود یافتن از کرونا می‌توانند به اماکن عمومی مراجعه کنند و گواهی سلامت افرادی که فقط تست منفی کرونا دارند، فاقد اعتبار خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا محدودیت های کرونایی بیماران کرونایی بیمارستان ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • مقابله با سیل با بام‌های سبزآبی اسفنجی آمستردام
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان