Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو انتظار دارد متحدانش در گروه ۱+۵ تا حد امکان در مذاکرات سخت‌گیرانه عمل کنند. وی با بیان این ادعا که ایران صادقانه عمل نمی‌کند عنوان کرد که تنها در صورتی که همه گزینه‌ها روی میز باشد، ممکن است همه چیز در مسیر درست حرکت کند.

در همین حال بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس بدون اشاره به اینکه برجام با خروج و کارشکنی‌های آمریکا از این توافق در دست اندازهای کنونی قرار گرفته است، مدعی شد که جهان در شرایطی قرار دارد که زمان زیادی در قبال ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات درحالی مطرح می‌شود که ۶ روز دیگر قرار است دور بعدی نشست کمیسیون مشترک برجام در وین از سرگرفته شود و تبلیغات طرف‌های ناقض این توافق و همسو با کاخ سفید شدت گرفته است. 

ایران به عنوان کشوری مسئولیت پذیر تا یک سال پس از خروج آمریکا از برجام به تمامی تعهداتش ذیل این توافق عمل کرد تا به کشورهای اروپایی که وعده می‌دادند آثار خروج واشنگتن از توافق را جبران می‌کنند، فرصت دهد تا برای تحقق این وعده تلاش کنند اما پس از گذشت یک سال از خروج آمریکا از برجام، تهران اعلام کرد با توجه به اینکه کشورهای اروپایی به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند، در چند گام تعهداتش ذیل برجام را کاهش خواهد داد. کاهش تعهدات ایران بر اساس مفاد توافق هسته‌ای برجام صورت می‌گرفت.

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که در صورت لغو تمام تحریم‌های آمریکا به نحوی که قابل راستی آزمایی باشد، به اجرای تعهداتش در برجام باز می‌گردد.

برچسب‌ها برجام انگلیس اسرائیل بوریس جانسون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام انگلیس اسرائیل برجام انگلیس اسرائیل بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد

یکی از رهبران حماس تاکید کرد خروج رهبران این جنبش از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سامی ابوزهری یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با "الجزیره مباشر" تاکید کرد که ما از سوی برادرانمان در قطر و مصر تحت هیچ فشاری نیستم و چیزی به ما دیکته نمی‌شود.

وی اظهار داشت که حرف و حدیث‌ها در مورد خروج رهبران حماس از غزه و انتقال آن‌ها به قاهره در چارچوب توافق آتش‌بس به هیچ وجه صحت ندارد.

جهاد طه سخنگوی حماس نیز ادعای منتشر شده توسط شبکه العربیه مبنی بر توافق بر سر خروج بعضی از رهبران این جنبش از غزه در چارچوب توافق برای آزادی اسرای فلسطینی و صهیونیست را تکذیب کرده بود.

وی گفت: رهبران حماس در کنار مردم غزه در این بخش از خاک فلسطین باقی خواهند ماند و اشغالگران نازی هستند که منطقه را ترک خواهند کرد.

هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رودرسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن 2 اسیر در غزه را ثابت کردهشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • دُم خروس بیرون زد!
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی