Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر و شاختار چهارشنبه برای هفتمین بار در رقابتهای اروپایی به مصاف هم می روند.

در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/22، اینتر ایتالیا میزبان شاختار دونتسک اوکراین خواهد بود.

صحبتها در کنفرانس خبری قبل از مسابقه

سیمونه اینزاگی: دیدار تعیین کننده ای برابر شاختار داریم؛ هدف اینتر صعود از گروه است

دارمیان: اگر مانچینی مرا به تیم ملی دعوت کند خوشحال می شوم؛ شاختار حریف سرسختی است

مشخصات بازی تیم های شاختار و اینتر تاریخ برگزاری: چهارشنبه 3 آذر 1400 (24 نوامبر 2021) ساعت برگزاری: 21:15 (به وقت ایران) محل برگزاری: میلانو، ورزشگاه جوزپه مه آتزا داور: اُویدیو هاتگان (رومانی) بررسی وضعیت تیم های اینتر و شاختار

اینتر، قهرمان فصل پیش سری آ که در تابستان سرمربی خود را از کونته به اینزاگی تغییر داد، کار خود در لیگ قهرمانان سال جاری را با شکست خانگی 1-0 مقابل رئال مادرید شروع کرد و بعد از آن در اوکراین با شاختار به تساوی بدون گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نراتزوری سپس در دو دیدار رفت و برگشت خود مقابل شریف تیراسپول دو پیروزی با نتایج مشابه 3-1 به دست آورد تا شانس خود برای صعود را افزایش دهد. اگر اینتر بتواند در بازی فردا شاختار را شکست دهد و رئال مادرید نیز مقابل شریف بازنده نباشد، آنگاه نماینده ایتالیا برای اولین بار در 4 سال اخیر به دور حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا خواهد کرد. نراتزوری در جدول لیگ ایتالیا نیز با 4 امتیاز اختلاف نسبت به دو تیم 32 امتیازی میلان و ناپولی در رده سوم قرار گرفته است. افعی ها یکشنبه شب در یکی از مهم ترین مسابقات فصل خود موفق به شکست دادن ناپولی با نتیجه 3-2 شدند تا روحیه خود را افزایش دهند.

شاختار دونتسک نیز پس از قهرمانی در 4 فصل متوالی لیگ اوکراین بین سال های 2017 تا 2020، در سال 2021 رقابت برای قهرمانی را به دیناموکیف باخت و به همین دلیل با کاسترو قطع همکاری کرد و روبرتو دزربی ایتالیایی را روی نیمکت تیم خود نشاند. این تیم اوکراینی کار خود در لیگ قهرمانان این فصل را از مرحله پلی آف شروع کرد و با شکست دادن خنک و موناکو توانست جواز حضور در مرحله گروهی این رقابت ها را کسب کند. شاختار در اولین بازی دور گروهی خود در مولداوی با نتیجه 2-0 مقابل شریف شکست خورد و سپس همانطور که گفته شد در خانه با اینتر مساوی کرد. این تیم سپس در هر دو بازی رفت و برگشت خود مقابل رئال مادرید طعم تلخ شکست را چشید (با نتایج 2-1 و 5-0) تا با یک امتیاز در قعر جدول گروه D قرار بگیرد. شاختار که در لیگ 16 تیمی اوکراین با امتیاز برابر با دیناموکیف در صدر جدول قرار دارد (هر دو تیم با 15 بازی 38 امتیاز دارند) روز شنبه با نتیجه 2-0 تیم روخ وینیکی را شکست داد. شاگردان دزربی به منظور زنده نگه داشتن امید خود برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان به عنوان تیم دوم و یا رفتن به لیگ اروپا با قرار گیری در رتبه سوم گروه، چاره ای جز برتری مقابل اینتر ندارند اما افعی ها نیز نمی خواهد در مقابل طرفداران خود نتیجه ای به جز پیروزی کسب کنند.

جدول گروه D رده تیم برد تساوی باخت گل زده گل خورده امتیاز 1 رئال مادرید 3 0 1 9 3 9 2 اینتر 2 1 1 6 3 7 3 شریف تیراسپول 2 0 2 6 7 6 4 شاختار دونتسک 0 1 3 1 9 1 ترکیب احتمالی تیم های شاختار و اینتر (هواسکورد)

غائبین بازی در شاختار دونتسک کونوپلیانکا و لاسینا ترائوره مصدوم هستند. در اینتر علاوه بر اریکسن که نامش در لیست این فصل نراتزوری وارد نشده، دی فرای و سانچز به دلیل مصدومیت عضلانی این بازی را از دست می دهند. بهترین بازیکنان اینتر و شاختار در لیگ قهرمانان در زمینه گل و پاس گل

سابقه تقابل های اینتر و شاختار

اینتر قبل از فصل جاری، 2 بار دیگر در فصل های 2005/06 و 2020/21 لیگ قهرمانان نیز با شاختار دونتسک همگروه شده است. نراتزوری در سال 2005 در اوکراین با گل های اوبافمی مارتینز و آدریانو 2-0 پیروز شد و در ایتالیا نیز با این تیم به تساوی 1-1 رسید در حالی که در سال 2020 هر دو بازی رفت و برگشت بین این دو تیم به مانند بازی رفت آنها در فصل جاری با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

این دو تیم در نیمه نهایی لیگ اروپای فصل 2019/20 نیز به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ایتالیا موفق شد با نتیجه 5-0 پیروز شود (در آن بازی لوکاکو و مارتینز هر کدام دو بار و دی آمبروزیو گلزنی کردند). به طور خلاصه در 6 تقابل دو تیم، 2 پیروزی سهم اینتر بوده درحالی که 4 مسابقه نیز با تساوی خاتمه یافته است.

نکات آماری اینتر که آخرین تیم ایتالیایی فاتح لیگ قهرمانان اروپا است، برای پانزدهمین بار حضور در مرحله گروهی این رقابت ها (از زمان تغییر ورژن و نام در دهه 90) را تجربه می کند. نراتزوری در 6 فصل متوالی (بین فصل های 2012/13 تا 2017/18) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان غائب بود. شاختار برای شانزدهمین بار حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند. این تیم در 11 مورد از 15 حضور قبلی خود نتوانسته از گروهش در لیگ قهرمانان صعود کند. شاختار در 9 بازی آخر خود مقابل نمایندگان ایتالیا فقط 1 برد به دست آورده که آن پیروزی در ورزشگاه سن سیرو مقابل آتالانتا (با نتیجه 2-1) حاصل شده است. در 8 دیدار دیگر برابر نمایندگان ایتالیا نیز 3 تساوی و 5 شکست سهم نماینده اوکراین بوده است. شاختار در 14 حضور خود در خاک ایتالیا فقط 2 بار موفق شده نمایندگان این کشور را شکست دهد (به همراه 9 شکست و 3 تساوی).  شاختار در 5 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان نتوانسته پیروز شود در حالی که پیروزی فصل قبل مقابل رئال مادرید، تنها برد این تیم در 7 بازی آخر خارج از خانه اش به حساب می آید (به همراه 3 تساوی و 3 شکست). اینتر تنها در 5 بازی از 20 دیدار آخر خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است (به همراه 7 تساوی و 8 شکست). اینتر در 10 بازی آخر خانگی خود در لیگ قهرمانان فقط 2 پیروزی مقابل تیم های دورتموند و شریف به دست آورده است (به همراه 5 تساوی و 3 شکست). اینتر در 12 تقابل خود مقابل نمایندگان اوکراین شکست ناپذیر بوده است (به همراه 6 برد و 6 تساوی). اینتر در 4 دیدار آخر خود برابر شاختار دروازه خود را بسته نگه داشته است. 3 بازی آخر بین دو تیم نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است. سیمونه اینزاگی تاکنون 10 بار به عنوان سرمربی مقابل روبرتو دزربی قرار گرفته است. در این تقابل ها سهم اینزاگی 5 پیروزی و سهم دزربی 2 پیروزی بوده درحالی که 3 بازی نیز بین آنها با تساوی خاتمه یافته است.  روبرتو دزربی، سرمربی شاختار تاکنون 8 بار به عنوان سرمربی تیم های شاختار، ساسولو و بنونتو مقابل اینتر قرار گرفته که در آنها آمار 4 باخت، 3 تساوی و 1 برد را از خود ثبت کرده است. پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

اینترمیلان 2-1 شاختار دونتسک

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نوری فر: سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما یادمان نرفته!/ به هواداران ما هتک حرمت شد شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد پل مرسون: کریستیانو رونالدو پاشنه آشیل منچستر یونایتد است تغییر نظر 3 نفر از 5 یاغی بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خود در لیگ قهرمانان مرحله گروهی اینتر و شاختار شاختار دونتسک رئال مادرید خود مقابل بازی آخر آخر خود 3 تساوی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا