Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:12:33 GMT

تیم فوتبال الهلال عربستان قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۹۱۹۹

تیم فوتبال الهلال عربستان قهرمان آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض بین تیم های الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی برگزار شد که در پایان تیم میزبان موفق شد ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد و قهرمان قاره کهن شود.

ناصر الدوساری در حالی که هنوز بازی به ثانیه ۲۰ نرسیده بود با شلیکی تماشایی از راه دور دروازه حریف کره ای را باز کرد و با وجود حملاتی که دو تیم روی دروازه یکدیگر داشتند در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۶۳ این دیدار موسی مارگا با نفوذ از جناح راست به داخل محوطه جریمه تیم حریف با ضربه ای دقیق برای دومین بار دروازه تیم کره ای را باز کرد تا آبی های شهر ریاض در آستانه یک جشن قهرمانی دیگر قرار بگیرند.

الهلال در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کرد که در مراحل قبل از فینال برابر تیم های استقلال و پرسپولیس ایران به برتری قاطع رسیده بود.

کد خبر 5359367

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال پوهانگ استیلرز فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال نساجی مازندران کمیته ملی المپیک سردار آزمون تکواندو کاراته تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید:
نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229056 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ