Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به وضعیتی که فولاد دارد در دیدار فردا برابر ذوب‌آهن نیاز به برد داریم تا از پایین جدول جدا شده و به رده‌های بالاتر صعود کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جواد نکونام سه‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، با تسلیت درگذشت سه تن از خبرنگاران اصفهانی در روزهای اخیر اظهار داشت: از این اتفاق تلخ بسیار ناراحت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مردم پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند تا مشکلی برای هیچ‌کس به وجود نیاید و موجب غم و اندوه هیچ خانواده‌ای نشود.

وی افزود: فردا بازی سخت و سنگینی برابر ذوب‌آهن در پیش داریم. ذوب‌آهن شرایط خوبی دارد و برنامه‌های تیمی خود را به خوبی در زمین پیاده می‌کند. 

تارتار: بازگشت نکونام به فولاد کار ما را سخت می‌کند/ هدف‌مان کسب هر 3 امتیاز استنکونام: در 2 فصل اخیر «تیم‌‌تر» از فولاد نداشتیم/ کار زیادی برای هماهنگی داریمنکونام: کارمان سخت بود و با اخراج موسوی سخت‌تر هم شد/ قول می‌دهم در نیم‌فصل دوم بهترین شرایط را داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: ذوب‌آهن همواره تیم خوب و با کیفیتی بوده و این موضوع را در تمام مسابقات این فصل نشان داده‌اند. این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد. دیدار فردا بازی سختی برای هر 2 تیم است. با توجه به وضعیتی که فولاد دارد فردا نیاز به برد داریم تا از پایین جدول جدا شده و به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

نکونام گفت: امیدوارم بازیکنانم در بازی فردا با تمرکز بالا ظاهر شوند و نکاتی که به آنها گوشزد کرده‌ایم را رعایت کنند تا در نهایت موفق شویم.

انتهای پیام/165

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم

دیدار دو تیم تراکتور و فولاد با پیروزی تراکتور به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۱۴ و ریکاردو آلوز در دقیقه ۸۷ برای تراکتور گلزنی کردند.

خلاصه بازی تراکتور و فولاد

کد خبر 751260

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون