Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@20:17:55 GMT

نجات جوان اعدامی از چوبه دار در کردستان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۹۴۰۵

نجات جوان اعدامی از چوبه دار در کردستان

به گزارش رکنا، بهادر اسدی معاون قضایی و معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان تصریح کرد: پرونده با موضوع قتل عمدی با شکایت اولیای دم و درخواست خانواده‌ی قاتل ، جهت صلح و سازش به شعبه زندان شورا‌های حل اختلاف شهرستان سقز ارسال شد.

اسدی اظهار داشت: پس از طی چهار سال و برگزاری چندین جلسه، در نهایت خانواده قاتل موفق به اخذ رضایت کتبی از اولیاء دم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر اعضای شورای حل اختلاف سقز و همکاری متنفذین محلی این شهرستان و با تشکیل جلسات متعدد و اخذ رضایت از اولیای دم، پرونده‌ی قتل عمد به اخذ رضایت منجر شد.

رئیس شورای حل اختلاف استان کردستان تاکید کرد: با آزادی این زندانی، سومین پرونده قتل عمد در سال جاری با تلاش اعضای شورا‌های حل اختلاف استان منجر به رضایت و صلح و سازش گردید.

اسدی اظهارامیدواری کرد بتوانیم در راستای صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف گام‌های بیشتری در آینده برداریم و از طریق این تلاش‌ها بتوانیم در راستای ارج نهادن به سنت‌های دینی و گسترش فضای صلح و سازش در بین جامعه موثرتر واقع شویم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل قتل عمد اخبار حوادث مجازات رهایی قصاص دار صلح و سازش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد ماه فال قیمت دلار صبا راد و مانی رهنما پژمان جمشیدی بازیگر صلح و سازش حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد

فرمانده انتظامی شهرستان خوی با اشاره به وقوع یک فقره قتل بر اثر اختلاف حساب گفت: قاتل فراری که یک جوان ۲۸ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود با اقدامات فنی پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کیومرث پاکدل امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای خوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که قاتل پس از به قتل رساندن جوان ۲۸ ساله به وسیله سلاح سرد از محل وقوع جرم متواری شده‌است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و در مواجهه با ادله به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

پاکدل علت قتل را اختلاف حساب قاتل با مقتول عنوان و تصریح کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

وی تأکید کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 749519

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود