Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:17:17 GMT

هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۹۷۶۸

هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است

ایسنا/اردبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در سایه تفکر و اندیشه والای بسیج و با دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هژمونی آمریکا در حال فروریختن است.

حجت الاسلام نجات فیاضی دوم آذر  در همایش سراسری نماز در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: تشکیل بسیج به عنوان شاهکار و اعجاز انقلاب اسلامی دامنه محبوبیت جمهوری اسلامی ایران را گسترده کرد تا این تفکر بر اندیشه سکولاریسم غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اصالت بسیج را برگرفته از مکتب و حاکمیت نبی خدا دانست و خاطرنشان کرد: همانطوری که پیامبر اکرم (ص) در مدینه با همراهی آحاد جامعه اسلام را بسط و گسترش داد در 43 سال اخیر با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری بسیج این کشور در صحنه ها و عرصه های مختلف از طمع دشمنان در امان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بسیج را جریان ناب مردم و تضمین کننده حاکمیت ارزشی و دینی در جامعه توصیف کرد و گفت: بعد از پایان 8 سال دفاع مقدس که بسیج کارنامه درخشانی را ارائه کرد حضور بسیج را در صحنه ها و عرصه های مختلف به ویژه دفع تهدید نرم دشمنان شاهد هستیم و قطعا در مکتب بسیج درس آموختگان شهدا و ایثارگرانی هستند که داغ فتنه گری را در دل دشمنان گذاشتند.

فیاضی داعش را مولود نامبارک آمریکا اعلام کرد و افزود: نابودی داعش و رسوایی آمریکا در منطقه محصول تفکر و اندیشه بسیج است که امروز چنین الگویی را در عراق و سوریه و حتی یمن شاهد هستیم.

وی با اشاره به بالندگی شجره طیبه بسیج در 42 سال اخیر تصریح کرد: پاکی، صداقت، اخلاص در عمل، عشق به خط ولایت و مجاهدت بی منت از برجستگی های مجموعه بسیج است که در هر عرصه ای انعطافی بی نظیر در انجام ماموریت های خود داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به هفت محور فعالیت بسیج در صحنه علمی، معنوی، استقلال و عظمت کشور، برپائی عدالت، پاکدستی و توسعه سبک زندگی اشاره و اضافه کرد: در سند 10 ساله اعتلای بسیج همه این مبانی و منشورهای تحولی زمینه ساز تثبیت و احیای اندیشه بارور انقلاب اسلامی خواهد شد.

فیاضی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در مکتب اسلام و ضرورت تمسک به این اصل مهم در تقرب الهی بیان کرد: سپاه استان با 130 میلیارد تومان اعتبار در تلاش است تا به عمران و آبادانی مساجد و حسینیه ها کمک کند.

وی اجرای 328 برنامه با محتوای نماز و ترویج عبودیت الهی را یادآور شد و اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج افتتاح حسینیه شهدای شهرستان کوثر با 360 مترمربع انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمریکا بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استانی فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم