Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:39:26 GMT

خبرگان بانکی ضمانت اجرایی مصوبات ستاد تسهیل است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۹۸۵۲

خبرگان بانکی ضمانت اجرایی مصوبات ستاد تسهیل است

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در جلسه خبرگان بانکی افزود: انتظار می رود بانک های عامل استان نسبت به اجرایی کردن مصوبات هیات خبرگان بانکی بی درنگ اقدام کنند و تولیدکنندگان را معطل نگذارند.

وی افزود: یکی از دغدغه های مهم پیش روی واحدهای تولیدی مسائل مرتبط با بانک و موضوع تسهیلات است از این‌رو نقش بانک ها در کاهش این دغدغه ها حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عسگری با تاکید بر اینکه مصوبات جلسات خبرگان بانکی فصل الخطاب است، افزود: در صورت استنکاف بانک ها از اجرای مصوبات، دبیرخانه هیات موظف است ظرف مدت یک هفته برای طرح موضوع در هیات انتظامی بانک ها اقدام کند و وفق مقررات برخورد لازم صورت گیرد.

 در این جلسه پنج طرح تولیدی در بخش های مختلف اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت اجرا به بانک های عامل مربوطه، اتخاذ شد.

برچسب‌ها واحد تولیدی شهر تهران بانک ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی شهر تهران بانک ها واحد تولیدی شهر تهران بانک ها خبرگان بانکی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند