Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علی رضایی» عصر سه‌شنبه در دیدار با فرمانده سپاه کنگاور با حضور فرماندار این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: تاثیر حضور مقتدرانه و خالصانه بسیج در زمان جنگ و بعد از آن بر کسی پوشیده نیست.

 وی گفت: اگر بسیج نبود سرنوشت کشور به گونه ای دیگر رقم می‌خورد و تا بسیج و بسیجی هست نظام و انقلاب اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بصیرت، اخلاص و عمل صالح از جمله ویژگی های بسیجی است که در وجود پاسداران نمایان است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه باید به مشکلات جانبازان و ایثارگران رسیدگی شود، اظهار کرد: مجوز کمیسیون پزشکی جانبازان زیر ۲۵ درصد شرق استان اخذ شده تا یکبار دیگر درصدهای جانبازی این یادگاران دفاع مقدس بازنگری شود.

رضایی در ادامه با بیان اینکه از اولویت های کاری بنده نهضت گازرسانی، آب رسانی و جاده رسانی بود اظهار داشت: با اقداماتی که انجام دادیم تلاش می کنیم مهاجرت معکوس به سمت روستاها انجام شود.

این نماینده مجلس گفت: با گازرسانی به ۲ روستا هفت خانی و قلاته، شهرستان کنگاور به زمره شهرهای سبز گازرسانی کشور اضافه خواهد شد.

بازگشایی مسیر استان های کردستان و لرستان

وی با بیان اینکه باز کردن معابر بین ۲ استان لرستان و کرمانشاه در نورآباد بخاطر کوتاه کردن حدود ۲ ساعت مسیر را مجدانه پیگیری کردیم، افزود: روستای گل زرد و چناران در کنگاور حفاری و جاده فرعی به دلفان در استان لرستان زیرسازی شده که آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفت: جاده ای هم از کامیاران در استان کردستان به سرتخت دینور در شهرستان صحنه بازگشایی کردیم که مسیر بسیار کوتاه شده است.

نماینده کنگاور گفت: ۲ بانده کردن و تکمیل جاده کنگاور به تویسرکان نیز به اتفاق نماینده تویسرکان سه بار پیگیری کردیم و اعتبارات لازم را جذب کرده ایم.

رضایی در ادامه با اشاره به دستور وِیژه وزیر ارتباطات در خصوص آنتن‌رسانی به روستاهای حوزه استحفاظی گفت: با پیگیری زیاد آنتن دهی و تقویت افزایش پهنا باند روستاهای حوزه استحفاظی تا پایان سال برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار انجام خواهد شد.

نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مجوز احداث کارخانه تراکتور سازی در شرق استان اخذ شده و منتظر جانمایی توسط کارشناسان شرکت تراکتور سازی هستیم.

فرماندار کنگاور نیز در این جلسه اظهار کرد: به طور قطع سپاه کنگاور یار صدیق فرمانداری بوده و امیدواریم همواره در خصوص حل مسایل و مشکلات شهرستان از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده شود.

مطالبه مردم کنگاور بازگشت سیلو به اموال بیت المال است

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان کنگاور نیز در این جلسه اظهار داشت: اخلاص خصیصه اصلی بسیج است و بصیرت و عمل به هنگام و لحظه ای از دیگر ویژگی های بسیج محسوب می شود.

سرهنگ «علی اصغر اله دانه» در ادامه با اشاره به مطالبات مردم از مسوولان بیان داشت: تجهیز و تعمیر پایگاههای بسیج در شهرستان لازم است همچنین نگرانی مردم از سیلو همچنان پابرجاست اگر سیلو به بیت المال برگردد کار بسیار بزرگی انجام شده است.

وی ادامه داد: دغدغه جلوگیری از جابه جایی شرکت شیر و دام و استفاده از نیروهای بومی برای پتروشیمی کنگاور از دیگر مطالبات بسیجیان و مردم شهرستان است.

نماینده های مجلس به اجرای ناقص نظام رتبه بندی رای نمی دهند

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با حضور در جمع معلمان و فرهنگیان کنگاور در سرسرای علامه طباطبایی اظهار داشت: با قاطعیت از موضوع رتبه بندی حمایت می‌کنیم و مسوولان ارشد کشور نیز باید به موضوع رتبه بندی ورود کنند.

رضایی با اشاره به اینکه ۷۳۸ هزار معلم گچ به دست داریم که با احتساب کارکنان اداری و بازنشسته ها بیش از یک میلیون فرهنگی داریم، اظهار داشت: حقوق پنج میلیونی معلمان خجالت آور است و باید فیش های حقوق چند صد میلیونی حذف شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به اجرای ناقص رتبه بندی رای نمی دهیم، تاکید کرد: اعضای فراکسیون فرهنگیان مجلس در بودجه ۱۴۰۱ در دی ماه سال جاری به اجرای کامل رتبه بندی رای خواهند داد.

رضایی با بیان اینکه با اصلاح ساختار بودجه می‌توان نظام رتبه بندی را به اجرا درآورد، افزود: با حذف سفرهای اضافه خارج از کشور می توان هزینه ها را صرف امور توسعه و زیرساختی روستاها و یا نظام رتبه بندی کرد.

فرماندار کنگاور نیز در این جلسه گفت: مطالبات فرهنگیان به حق است، سختکوشی، صبر و بردباری برای گذراندن از این پیچ تاریخی کشور ضروری است.

«فرزاد الماسی» گفت: دولت در شرایط بسیار سختی قرار دارد و با کمبود اعتبارات و بودجه مواجه شدیم که باید با برنامه ریزی نظام بودجه ای کشور را مدیریت کرد.

دغدغه هنرمندان کنگاور ساخت مجتمع فرهنگی هنری است

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با حضور در جمع اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کنگاور در مجتمع یادگار امام این شهرستان با شنیدن مطالبات و مشکلات آنها، اظهار داشت: بیشتر مطالبات به مسایل مالی بر می گردد که قول میدهم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای شنیدن درد و دل هنرمندان به کنگاور بیاورم.

رضایی تصریح کرد: تا یک ماه آینده گشایش خوبی در معیشت مردم رخ خواهد داد همچنین سیلو کنگاور را با جدیت بیشتر پیگیری می‌کنم که به بیت المال بازگردانده شود.

در این دیدار اختصاص دبیرخانه استانی تعزیه به شهرستان کنگاور ،تامین اعتبار کنگره ملی تعزیه کشور در کنگاور، استفاده از هنرمندان در کلاس های هنر دانش آموزان، عدم یک فضای مناسب برای انجمن خوشنویسان ، کمبود اعتبارات و بودجه، استهلاک ماشین الات چاپی، اجاره نشینی چاپخانه ها ، تسهیل در ثبتنام صندوق ملی هنر ، ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی در محله هندی آباد، برگزاری جشنواره موسیقی آناهیتا در معبد آناهیتا از جمله مشکلات و مطالبات فرهنگی و هنری شهرستان کنگاور مطرح شده در حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بود.

کم توجهی به آزاد بودن فعالیت های رسانه ای، جلوگیری از واگذاری سیلو به بخش خصوصی، تعیین و تکلیف تعاونی مسکن محافظان، اتمام سد آناهیتا، پاسخگویی مدیران به رسانه ها ، پیگیری جاده های کنگاور - نهاوند و کنگاور و تویسرکان ، آزادی قلم و اندیشه باید برای خبرنگاران مهیا شود، بیمه خبرنگاران باید انجام شود، واگذاری زمین به اصحاب رسانه و تامین اعتبار خانه رسانه شهرستان کنگاور نیز از جمله مطالبات مطرح شده اصحاب رسانه بود.

برچسب‌ها نماینده مجلس شورای اسلامی هنرمندان رتبه بندی فرهنگيان هفته بسیج اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی هنرمندان رتبه بندی فرهنگيان نماینده مجلس شورای اسلامی هنرمندان رتبه بندی فرهنگيان هفته بسیج اعتبار مجلس شورای اسلامی شهرستان کنگاور رتبه بندی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین در نشست هم اندیشی هیئت امنای زائرسرای چهارمحال و بختیاری با تقدیر از زحمات دست اندرکاران زائرسرای این استان، بر اهتمام همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا تأکید کرد.

وی افزود: این زائرسرا با هدف استفاده زائرین کم درآمد و محرومان جامعه در شهر مشهد در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید

پیشرفت ۴۵ درصدی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این نشست با تقدیر از همکاری مسئولین برای تکمیل زائراسرای استان، ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات به حق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه است.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به روستا‌های سخت گذر شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق قدردانی کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست دستورات لازم برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.

زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.
این زائرسرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم