Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هدف ما قهرمانی یا کسب سهمیه نبود، ولی با توجه به شرایط امیدواریم رتبه‌ای تک رقمی کسب کرده و چه بسا به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

 پوریا آریاکیا در گفت‌وگو با میزان، در مورد صدر نشینی تیم آلومينيوم اراک پس از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: قرار گرفتن در صدر جدول را به این سرعت پیش‌بینی نمی‌کردیم، اما از ابتدا هدف ما کسب نتایج خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر نتایج هفته پنجم به شکلی رقم خورد که توانستیم صدرنشین شویم. البته هنوز برای قضاوت زود است و تا پایان مسابقات زمان زیادی باقی است. قطعا در این مدت تغییرات زیادی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به این که برنامه‌ای برای قهرمانی ندارند تصریح کرد: سال قبل در چند بازی اول خوب نتیجه نگرفتیم، اما در ادامه عملکرد بهتری داشتیم. ولی امسال از ابتدا نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم جایگاهی بهتر از فصل قبل به دست آوریم. واقعیت این است که برای قهرمانی برنامه ریزی نکردیم، اما همه هدفمان این است نتایج خوبی بگیریم. تصمیم گرفتیم در ابتدا جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و با کسب رتبه تک رقمی جایگاهی بهتر از فصل قبل به دست آوریم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم در مورد شانس بقای این تیم در نیمه بالایی جدول رده بندی گفت: هنوز نمی‌توان هیچ چیز را پیش‌بینی کرد، اما از ابتدا هدفمان کسب امتیازات خوب مخصوصاً در هفته‌های ابتدایی لیگ بود. می‌خواهیم در جایگاهی بهتر از فصل قبل قرار بگیریم. از این رو با تلاش همه بازیکنان تاکنون نتایج خوبی گرفتیم. اگر بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم برایمان خیلی جذاب است، اما با توجه به این که هنوز زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده هیچ چیز قطعی نیست.   آریاکیا به اتحاد موجود در تیم آلومینیوم اشاره و تاکید کرد: بازگشت خطیبی اتفاق خوبی بود چرا که سعی کرد برخی بازیکنان سال قبل را حفظ کند. البته، چون خطیبی دیر اضافه شد نفراتی جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند. شاید اگر زودتر می‌آمد تیم قدرتمندتری می‌شدیم. با این حال تیم خوبی هستیم و رفاقت و صمیمیت خوبی بین بازیکنان وجود دارد. از این رو فکر می‌کنم یکی از دلایل موفقیت تیم ما در این چند هفته همین اتحاد است.   وی در مورد برتری دیرهنگام این تیم مقابل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: گاهی یکسری بازی‌ها گره می‌خورد. ما در نیمه اول شاداب نبودیم و عدم تمرکز بوجود آمده باعث شد بازی را به خوبی کنترل نکنیم. در صحنه گل تیم نفت مسجدسلیمان هم ما معتقد بودیم توپ از خط رده شده است، ولی داور اوت نگرفت و همان توپ درون دروازه تیم ما جا گرفت. در ادامه سعی کردیم تمرکز کنیم و فشار را روی حریف زیاد کردیم، ولی موقعیت‌ها به نتیجه نرسید تا بالاخره در آخرین دقایق موفق به گلزنی شدیم.   بازیکن تیم آلومینیوم اراک با اشاره به این که اصلا این حریف را دست کم نگرفته بودند، تصریح کرد: پیش‌بینی بازی سختی می‌کردیم، چون شاگرد کمالوند بودم می‌دانستم تیم‌های دونده و خوبی دارد. از این رو می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی شرایط بازی به شکلی پیش رفت که نتوانستیم به سرعت به گل برسیم و کار به دقایق پایانی رسید. با این حال نتیجه مورد نظر را به دست آوردیم و از این بابت خوشحالم.   آریا کیا در مورد بازی هفته ششم مقابل تیم هوادار گفت: بازی هفته بعد مقابل هوادار یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود چرا که تیم خوبی هستند و فوتبال زیبایی بازی می‌کنند. از این رو برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و در بازی‌های بیرون از خانه هم به دنبال برد هستیم. بیشتر بخوانید: نکونام: کار زیادی برای تبدیل شدن به یک تیم هماهنگ داریم/ هفته خیلی خوبی برای فولاد بود انتهای پیام/ برچسب ها: آلومنیوم اراک پوریا آریاکیا لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم آلومنیوم اراک پوریا آریاکیا لیگ برتر فوتبال پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات

به گزارش ورزش سه، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد که در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت تا الوحده با توجه به اینکه در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است.
احمد نوراللهی در بازی امشب تیمش ۶۲ لمس توپ و آمار ۸۹ درصد پاس صحیح را به جا گذاشت و حتی یک مرتبه اقدام به شوت‌زنی کرد که شلیکش به تیرک دروازه برخورد کرد اما به گل تبدیل نشد تا بدین ترتیب نوراللهی در شب تساوی تیمش، از بهترین بازیکنان الوحده باشد.

البته در نهایت هم آندریاس اینیستا به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد که البته از نگاه آماری هم وضعیت خوبی داشت و با عملکردش در میانه زمین، نمره ۸ گرفت که بالاترین نمره اینیستا در این فصل بوده است.
او پس از روزهای خوبی که با در اواسط فصل داشت، در هفته‌های آخر دچار تزلزل شده و به نظر می‌رسد این افت با نتایج الوحده رابطه مستقیم دارد که آنها اکنون از رتبه‌های بالایی به کلی فاصله گرفتند.

دیگر خبرها

  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست