Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد که مصاف منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن و نبرد لیورپول با پورتو جزو جذاب‌ترین آنهاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) هشت بازی در گروه‌های A تا D برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در گروه A‌ برگزار می‌شود، جایی که منچسترسیتی برای جبران شکست  2 بر صفر دور رفت مقابل پاری‌سن‌ژرمن میزبان این تیم خواهد بود. پیروزی مردان پپ گواردیولا در این بازی خانگی مقابل لیونل مسی و یارانش نه تنها شکست دور رفت آنها را جبران می‌‌کند، بلکه صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی به‌عنوان تیم اول گروه را هم قطعی می‌سازد. برای این بازی سرخیو راموس مدافع اسپانیایی PSG پس از سه ماه خانه‌نشینی به خاطر مصدومیت می‌تواند برای اولین بار با پیراهن PSG به میدان برود و بازی به‌عنوان هم‌تیمی مسی را تجربه کند. در حال حاضر تیم‌‌های منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن به ترتیب با 9 و هشت امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و پس از آنها کلوب بروژ بلژیک و لایپزیگ یک امتیازی که هیچ شانسی برای صعود ندارد، در رده‌‌های سوم و چهارم قرار دارند.

رئال مادرید صدرنشین گروه B با دو هدف در خاک مولداوی مقابل تیم شریف پا به میدان نبرد می‌گذارد. اول حفظ صدر جدول و اطمینان حاصل کردن از صعود و دوم تلافی کردن شکست عجیب دور رفت که در خانه با نتیجه 2 بر یک به میهمان گمنام خود باخت. شریف در صورت کسب پیروزی بعد از لیورپول، گالاتاسرای و بنفیکا، تنها چهارمین تیم تاریخ خواهد شد که دو مصاف اولش با رئال مادرید در یک تورنمنت اروپایی را با پیروزی پشت سر می‌گذارد. در بازی دیگر این گروه تیم فوتبال اینتر میزبان شاختار دونتسک تیم قعرنشین جدول است. به فرض پیروزی رئال مادرید در خانه شریف، اینتر هم با کسب پیروزی صعودش را مسجل خواهد کرد.

همچنین در گروه C‌ تیم‌‌های بوروسیا دورتموند و اسپورتینگ لیسبون در حالی در پایتخت پرتغال با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که تنها یکی از آنها می‌‌تواند به مرحله بعدی صعود کند. در این گروه آژاکس 12 امتیازی که امشب میهمان بشیکتاش قعرنشین بدون امتیاز گروه است، با کسب 12 امتیاز از چهار بازی قبلی خود صعودش را قطعی کرده است.

وضعیت گروه D هم کمابیش شبیه گروه قبلی است. در این گروه لیورپول صدرنشین که با کسب 12 امتیاز از چهار بازی، صعودش را به‌عنوان تیم اول گروه قطعی کرده، در یک بازی تشریفاتی میزبان مهدی طارمی و یارانش در تیم پورتو است، پورتویی که با پنج امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و برای صعود به شدت به امتیازات این بازی نیاز دارد. پیروزی لیورپول در این بازی اما بیش از اینکه به کار خودش بیاید به نفع میلان و اتلتیکومادریدی خواهد بود که امشب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برابر هم قرار می‌گیرند. میلانی‌ها که از چهار بازی قبلی‌اش فقط یک امتیاز گرفته‌اند، در دو بازی باقیمانده خود محکوم به کسب پیروزی هستند. یکی از این بازی‌ها امشب در خانه اتلتیکومادرید است و دیگری در سن‌سیرو برابر لیورپول.

اعلام اسامی داوران دیدارهای شب دوم هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول میلان رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا لیورپول میلان رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

کاروان رئال مادرید امروز به مونیخ رسید و فده والورده از تیم انتخاب شد تا در نشست خبری شرکت کند.

والورده در ابتدای نشست خبری درمورد وضعیت خودش برای این بازی گفت:"از آن نهایت لذت را می‌برم. این زیباترین چیزی است که وجود دارد و من سعی می‌کنم حداکثر استفاده را از آن ببرم."

پیام به افرادی که فکر می‌کنند رئال پیشاپیش قهرمان شده‌ است؟

همه بازی‌ها بسیار پیچیده‌ هستند چون همه تیم‌ها شایسته احترام هستند. ما باید از آنچه در رختکن داریم استفاده کنیم و تلاش کنیم تا یک جام دیگر برای مادرید به دست آوریم.

تونی کروس؟

بازی کردن کنار او راحت است و کمتر سعی کرده‌ام که خودم را با او تطبیق بدهم. لذت بردن از دقایق بیشتر کنار او چیزی است که من را خوشحال می‌کند و بسیار خوب است. مواقعی وجود دارد که "من باید خیلی دور از تونی بازی کنم اما باید از او یاد بگیرم."

رویارویی با ارلینگ هالند و هری کین؟

این خیلی پیچیده است. ما مدافعانی در سطح جهانی داریم که روزهای خوب و بدی را پشت سر گذاشته‌اند... بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به مدافعانی که داریم احترام بگذاریم و سپس به بقیه نگاه کنیم. با مدافعانی که ما داریم، خیالمان راحت است و خوشحالیم.

صحبت‌های توماس توخل؟

من به تیمم اعتماد زیادی دارم، اما باید به باشگاه مقابلمان احترام بگذاریم. ما بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم تا به فینال برسیم. ما برای آن مبارزه خواهیم کرد.

وضعیت رختکن چطور است؟

من می‌توانم شخصا با شما صحبت کنم. اولین باری است که مقابل بایرن بازی می‌کنم. دفاع از این پیراهن بسیار ارزشمند و بسیار زیباست.

یوشوا کیمیش گفته که مادرید برای بردن باید چیزی بیش از شانس داشته باشد؟

شما به کمی شانس نیاز دارید، اگر نه، به بازی چند سال پیش مقابل سیتی نگاه کنید. طبیعی بود که حذف می‌شدیم، گل زدیم و صعود کردیم. این "شانس قهرمان" است. وقتی آن را دارید، باید از آن بهره ببرید. و بعضی اوقات هم امکان دارد این شانس برای تیم مقابل باشد.

دیگر خبرها

  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود