Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز (چهارشنبه) ۶ دیدار دیگر برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین این دیدارها چلسی در استمفورد بریج با چهار گل یوونتوس را در هم کوبید.

در این دیدار در چارچوب گروه H، ابتدا چالوباه، مدافع جوان چلسی، شاگردان توخل را در نیمه نخست پیش انداخت و این نیمه با همین یک گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش بازی بازیکنان چلسی اما در نیمه دوم بود که به یوونتوس رحم نکرد و سه گل زیبا وارد دروازه شزنی کردند تا ضمن پیروزی در این دیدار، انتقام باخت دور رفت را از این تیم بگیرند.

در دیگر دیدار این گروه مالمو و زنیت در غیاب سردار آزمون به تساوی یک، یک رسیدند. با این نتایج چلسی با ۱۲ امتیاز و با تفاضل گل بهتر صدرنشین گروه H شد تا صعودش به دور حذفی را همانند یوونتوس قطعی کند. زنیت با چهار و مالمو با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.

در گروه E بنفیکا و بارسلونا در حالی که دو تیم موقعیت‌های خوب گل‌زنی داشتند با تساوی بدون گل به پایان رسید. این تساوی تکلیف دومین صعود کننده گروه را گره زد و شاگردان ژاوی کار سختی برای صعود دارند چرا که در آخرین دیدار مرحله گروهی باید به مصاف بایرن بی‌رحم بروند.

در این گروه بایرن مونیخ با ۱۵ صدرنشین است و به مرحله حذفی صعود کرده است. بارسلونا با هفت، بنفیکا با پنج و دینامو کیف با یک امتیاز در رده‌های بعدی این گروه قرار گرفتند.

در گروه جذاب F، آتالانتا و یانگ بویز سوئیس در دیداری جذاب به تساوی ۳، ۳ رضایت دادند. در این دیدار ابتدا آتالانتا دو بار پیش افتاد اما یانگ بویز به بازی برگشت و با زدن گل سوم در آستانه پیروزی مقابل آتالانتا بود اما موریل در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه آتالانتا با ۶ و یانگ بویز با چهار امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفتند. ضمن این که منچستر یونایتد که با پیروزی مقابل ویارئال ۱۰ امتیازی شده بود، با توقف آتالانتا صعودش به مرحله حذفی قطعی شد.

در گروه G، لیل با یک گل مقابل سالزبورگ و سویا با دو گل مقابل ولفسبورگ به برتری رسیدند. با این نتایج، لیل با هشت، سالزبورگ با هفت، سویا با ۶ و ولفسبورگ با پنج امتیاز در رده اول تا چهارم قرار گرفتند تا تکلیف این گروه در هفته آخر مشخص شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد یوونتوس فوتبال امتیاز در رده قرار گرفتند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد

در مهمترین دیدار هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست مسابقه به کسل کننده‌ترین شکل ممکن به پایان رسید، اما در نیمه دوم یوونتوس نمایش به مراتب بهتری داشت و موقعیت‌های متعددی روی دروازه میلان خلق کرد، اما مارکو اسپورتیلو با واکنش‌های تماشایی خود، مانع از بازشدن دروازه تیمش شد.

این تساوی بیشتر به نفع میلان بود تا یوونتوس. روسونری با این یک امتیاز، ۷۰ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه دوم تثبیت شد. یوونتوس هم ۶۵ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم به خطر افتاد. بولونیا در صورت پیروزی در بازی فردا مقابل اودینزه، جای یووه را در رتبه سوم خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها