Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان: تاکنون‌خسارتی از زمین لرزه بامداد امروز چهارشنبه مسجد ابوالفضل(ع) این استان گزارشی ارسال نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل مدیریت بحران استان، علیرضا شهرکی افزود: در همان لحظات اولیه وقوع زمین لرزه تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی به محل وقوع این زمین لرزه در محدوده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نیروهای امدادی برای بررسی و رسیدگی به هرگونه خسارت جانی و مالی در آماده باش کامل هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: زلزله ای به بزرگی ۵.۱ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱ و ۱۶ دقیقه و ۲۴ ثانیه بامداد امروز حوالی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سیستان و بلوچستان را لرزاند.

وی با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین به وقوع پیوست افزود: کانون این زلزله در موقعیت ۲۸.۱۵ عرض شمالی و ۵۹.۳۶ طول شرقی ثبت شده است.

شهرکی اظهارداشت: این زمین لرزه در ۲۷ کیلومتری مسجد ابوالفضل(ع)، ۶۵ کیلومتری محمد آباد ریگان،۷۴ کیلومتری گلمورتی،۲۰۹ کیلومتری زاهدان و ۳۲۲ کیلومتری بندرعباس رخ داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان ابوالفضل ع زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان

ایسنا/کرمان ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله هفت کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

گزارش تکمیلی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان