Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:25:17 GMT

پیروزی نوشاد عالمیان و صعود به جمع ۶۴ بازیکن برتر

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۰۸۰۷

پیروزی نوشاد عالمیان و صعود به جمع ۶۴ بازیکن برتر

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در هیوستون آمریکا، صبح امروز چهارشنبه نوشاد عالمیان برای برگزاری اولین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف «لیائو چنگ تینگ» از چین تایپه رفت و با نتیجه ۴ بر یک برابر وی به برتری دست یافت.

عالمیان با کسب این پیروزی به جدول ۶۴ بازیکن برتر مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این جدول با «سدریک نیوتینک» از بلژیک دیدار خواهد کرد.

این بازیکن بلژیکی با غلبه بر «کمال آچانتا» از هند به این مرحله از مسابقات راه یافته است.

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در دیدارهای انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان است. وی شامگاه سه شنبه اولین دیدار خود را برابر «پلاتونوف» از بلاروس برگزار کرد و ۴ بر ۳ پیروز شد. هدایی در دومین دیدار با «فان ژنگ دونگ» از چین دیدار خواهد داشت.

کد خبر 5357956

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات قهرمانی جهان نوشاد عالمیان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال نساجی مازندران کمیته ملی المپیک سردار آزمون تیم گل گهر سیرجان تکواندو کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های تنیس روی میز اسمش عربستان و در روز سوم این مسابقات، امروز پنجشنبه نوشاد عالمیانبا رنکینگ ٦٨ دنیا به مصاف «آندریاس لونکو» از تریش که رده ۸۸ جهان را دارد، رفت و موفق به شکست ۳ بر صفر او شد.

۱۲ بر ۱۰، ۱۱ بر ۳ و ۱۱ بر ۲ نتایجی بود که در سه گیم این دیدار رقم خورد.

این دومین دیدار نوشاد عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان بود، عالمیان با برتری در آن به مرحله سوم مقدماتی راه یافت. او برایراه یابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار «محمد البیالی» دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و «متئو موتی» با رده بندی ۱۴۷جهان روبرو شود.

رقابتهای گرند اسمش عربستان تا ۲۲ اردیبهشت در ریاض پیگیری می شود. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بودکه با شکست در اولین دیدار حذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 6095253

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان