Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 58 متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان های اجرایی پلیس در یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: پلیس شهرستان نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در یک هفته گذشته، با هدف ارتقاء آرامش شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی وکشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می توان به کشف 25 فقره انواع سرقت، توقیف 14 دستگاه موتورسیکلت و 28 دستگاه خودروی متخلف و مزاحم و 450 گرم انواع مواد مخدر اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که تعداد 58 نفر متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل 9 نفر سارق، 37 معتاد و خرده فروش و 12 نفر در حوزه سایر جرایم دستگیر شده اند، گفت: پرونده های قضائی جداگانه ای تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان طرح ارتقاء امنيت اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند