Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@19:03:56 GMT

احمد نوراللهی در شباب الاهلی ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۰۸۸۹

احمد نوراللهی در شباب الاهلی ماندنی شد

باشگاه شباب الاهلی با کنار گذاشتن کارلوس ادواردو، به شایعات جدایی احمد نوراللهی از این تیم پایان داد

احمد نوراللهی از شباب الاهلی جدا نمی شود.

به گزارش طرفداری، سایت «منبر الامارات» خبر داد باشگاه شباب الاهلی تصمیم گرفت کارلوس ادواردو هافبک برزیلی اش را در لیست خروج قرار بدهد و به جای این بازیکن کارتابیا بازیکن آرژانتینی را به این تیم در نقل انتقالات زمستانی برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که پیش از برخی از رسانه های امارات از جانشینی هافبک آرژانتینی در ترکیب شباب الاهلی به جای احمد نوراللهی هافبک ملی پوش کشورمان خبر داده بودند.

به این ترتیب هافبک سابق سرخ پوشان در ترکیب شباب الاهلی تا پایان فصل ماندگار شد و به جای او هافبک برزیلی این تیم اماراتی را ترک می کند.

مهدی قائدی دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی است که قرارداد  5 ساله با این باشگاه شهر دبی دارد. هر دو بازیکن ملی پوش ایرانی این روزها شرایط خوبی در ترکیب شباب الاهلی دارند.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نوری فر: سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما یادمان نرفته!/ به هواداران ما هتک حرمت شد شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد پل مرسون: کریستیانو رونالدو پاشنه آشیل منچستر یونایتد است تغییر نظر 3 نفر از 5 یاغی بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احمد نوراللهی شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟

کادرفنی پرسپولیس سه گزینه برای انتخاب جایگزین امید عالیشاه در دیدار با نساجی مازندران دارد.

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر قرار می‌گیرد که اوسمار ویه‌را بار دیگر باید ترکیب خود را دستخوش تغییر کند.

بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی در حالی رخ می‌دهد که امید عالیشاه با دریافت کارت قرمز در دیدار با سپاهان نمی‌تواند در قائم‌شهر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

از این رو اوسمار ویه را چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. وحید امیری با وجود شرایط مطلوبی که دارد هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. از سوی دیگر سعید صادقی نیز مدت هاست از فرم ایده آل فاصله گرفته تا در سه ماه گذشته به طور کامل از ترکیب خارج شود.

محمد خدابنده‌لو نیز دیگر گزینه کادرفنی سرخپوشان برای جانشینی امید عالیشاه است که امروز هم در تاکتیک‌های تیمی حضور داشت. حالا باید دید اوسمار کدام بازیکن را برای این امر انتخاب می‌کند تا بتواند در چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به یکی از اهداف مهم خود که کسب سه امتیاز و حضور در کورس قهرمانی با استقلال است دست پیدا کند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد