Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است تعداد مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در اروپا تا ماه مارس به بیش از ۲ میلیون نفر خواهد رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دفتر اروپایی سازمان بهداشت جهانی سه شنبه هشدار داده است که کل تلفات ویروس کرونا در اروپا احتمالا تا ماه مارس از مرز 2 میلیون نفر فراتر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولان موج جدید کرونا در اروپا

 

سازمان بهداشت جهانی با انتشار بیانیه‌ای افزود: کل مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در اروپا تا بهار آینده به بیش از 2.2 میلیون نفر خواهد رسید، تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا در اروپا طی ماه های آینده 700 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

این بیانیه اعلام کرده است که تلفات ویروس کرونا در 53 کشور اروپایی تاکنون به بیش از 1.5 میلیون نفر رسیده است. کرونا هم اکنون مهمترین عامل مرگ و میر در اروپا و آسیای مرکزی به شمار می رود.

سازمان بهداشت جهانی در ادامه نسبت به تشدید فشارها بر بیمارستان های اروپایی طی ماه های آینده هشدار داد و افزود: انتظار می رود 25 کشور اروپایی با کمبود شدید تخت بیمارستانی طی ماه های آینده روبرو شوند و 49 کشور نیز فشار زیادی را در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی متحمل خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی ویروس کرونا کرونا در اروپا میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی