Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه نسبت به اقدام راه آهن در حذف بلیت های مسیر کرمانشاه به تهران انتقاد کرد. فردین امیری اظهار کرد: اخیرا راه آهن در تعریف سفرهای خود، سفر کرمانشاه به تهران را حذف کرده و تنها بلیط سفر کرمانشاه به مشهد عرضه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: براین اساس اگر مسافری از کرمانشاه بخواهد به تهران سفر داشته باشد، باید بلیت کرمانشاه به مشهد را خریداری کند، اما در تهران پیاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یعنی باید هزینه ای دو برابری را پرداخت کند.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه این اقدام راه آهن را اجحاف به مردم این استان دانست و گفت: از مسئولین استانی می خواهیم نسبت به این مسئله ورود کنند.

وی در ادامه به حضور تعدادی از فعالین گردشگری عراق در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا بحث گردشگری خارجی در کشور و به تبع استان کرمانشاه با بسته شدن مرزها تا حدودی متوقف شد و برای فعالین این حوزه مشکلات کاری زیادی بوجود آمد.

امیری بااشاره به از سرگیری ورود گردشگران خارجی به کشور، عنوان کرد: طی سال‌های اخیر تعدادی از دفاتر گردشگری کرمانشاه با دفاتر گردشگری عراق ارتباطاتی داشته اند که به دلیل کرونا تعاملات آنها کمرنگ شد که امیدواریم شرایط بهتری را از این پس داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در مقطع زمانی پیش از شیوع کرونا آمار ورود گردشگران خارجی به کرمانشاه افرایش یافت، گفت: متأسفانه شیوع کرونا و نداشتن برخی زیرساخت‌ها این موضوع را کمرنگ کرد.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه یادآورشد: در بحث زیرساخت ها عدم تعریف مسیرهای جدید پروازی یکی از مشکلات کرمانشاه برای جذب گردشگران خارجی بوده است.

وی در ادامه شرایط این روزهای دفاتر گردشگری کرمانشاه را نامساعد خواند و گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا از یک سو و رشد قارچ گونه اپلیکیشن های فروش بلیط از دیگر سو عرصه را برای فعالیت دفاتر گردشگری تنگ کرده است.

امیری با بیان اینکه در این مدت دولت حمایت چندانی از دفاتر گردشگری نداشت، افزود: اگر تدبیری برای این مشکلات اندیشیده نشود، دفاتر گردشگری ما به سمت نابودی می روند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گردشگری مشهد عراق گردشگری خارجی انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه دفاتر گردشگری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد

نایب رئیس دفاتر خدمات مسافرتی یزد با اشاره به حفظ یک رام قطار سریع السیر در یزد گفت: احتمالاً به علت تردد قطارهای باری، قطار مسافرتی مسیر یزد حذف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمد مهدی رجایی فرد با بیان اینکه فاجعه‌ای بزرگ در بحث حمل و نقل ریلی یزد رقم خورده که امروز موجب گلایه بسیاری از ماست، اظهار کرد: از ایام کرونا به هر بهانه‌ای بود چند قطار را از مسیر یزد حذف کردند.

وی گفت: بعد از دو سال پیگیری استاندار محترم، نمایندگان مجلس و بخش خصوصی و مسئولان راه آهن یزد این قطار سریع السیر به یزد آمد و قرار بود دو رام از این قطار به یزد بیاید.

نایب رئیس دفاتر خدمات مسافرتی یزد ادامه داد: با عدم مدیریتی که شکل گرفت همین یک رام قطار افزوده شده نیز از یزد در دعوای بین راه آهن و شرکت رجا گرفته شد.

رجایی فرد با اشاره به اینکه احتمالاً به علت تردد قطارهای باری قطار مسافرتی مسیر یزد حذف شده است، تصریح کرد: روزانه ۶۰۰ نفر ظرفیت از حمل و نقل ریلی یزد حذف شد، در حالی که دو هفته از حذف این قطار گذشته شده است و همه قرار بود پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران راه آهن وعده‌های زیادی دادند که به زودی مشکل حل می‌شود، گفت: دو هفته گذشته و هیچکدام اقدامی نکردند.

نایب رئیس دفاتر خدمات مسافرتی یزد بیان کرد: از سوی دیگر شهرهایی مانند شیراز، اصفهان، کرمان و دیگر همجوار ما هرکدام روزانه چهار تا پنج قطار دارند و ما روزانه یک قطار ترنست داشتیم که آن نیز حذف شده است.

به گزارش ایمنا، هنوز چند ماهی از راه‌اندازی یک رام قطار سریع‌السیر نگذشته بود که این قطار هنوز نیامده اکنون دو هفته‌ای است که از مسیر یزد حذف شده است.

کد خبر 750553

دیگر خبرها

  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟