Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: در این مسابقات 350 ورزشکار مرد و 240 ورزشکار زن در دو بخش تالو و ساندا و از ششم تا سیزهم آذرماه به مصاف هم می روند تا نفرات برتر به عنوان گزینه‌های اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک آسیایی انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل حق گویان با بیان اینکه این مسابقات، بزرگترین رویداد ورزشی در دوران پساکروناست، افزود: حضور ورزشکاران مختلف در جزیره قشم می تواند به رشد ورزش و همچنین آمادگی این جزیره برای برگزاری تورنومنت‌های گوناگون کمک کند.

وی بیان داشت: سه تیم نیز از مناطق آزاد قشم، کیش و ارس نیز در این مسابقات حضور دارند که تعداد تیم های شرکت کننده را به 35 عدد خواهد رساند.

مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای راهیابی به مسابقات هانگژو 2022 چین، از ششم تا 13 آذرماه به میزبان منطقه آزاد قشم و در سالن دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: قشم ووشو تیم ملی ووشو مسابقات آسیایی هانگژو هانگژو 2022 چین ووشوکار منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف بازنده‌ها (انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴) به مصاف تیم ملی فوتسال عراق خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین‌بار موفق به حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، روز گذشته با شکست مقابل تاجیکستان از حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بازماند.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک بازی را به تاجیکستان واگذار کردند.

شب گذشته با پیروزی ازبکستان در برابر ویتنام این فرصت برای ملی پوشان فوتسال افغانستان فراهم شد تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال ازبکستان محک بزند.

حالا روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ۱۱:۳۰ به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد