Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آشپزخانه ها کمتر شاهد اجاق گازهای فردار هستیم و ترکیب گاز رومیزی و فر توکار که هم فضای کمتری اشغال میکنند و هم زیبایی بیشتری دارند، جایگزین شایسته ای برای گازهای فردار هستند. برخورداری از یک فر توکار با کیفیت برای داشتن این ترکیب جذاب اهمیت بالایی دارد اما خرید آن با توجه به برندهای مختلف موجود در بازار کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری الف در سری مقالات خود این بار به سراغ برندهای برتر ایرانی فر توکار رفته است و علاوه بر توضیحات کامل در مورد فرهای توکار باکیفیت، قصد دارد شما را با 3 برند پرفروش و با کیفیت ایرانی نیز آشنا نماید.

فرهای توکار با کیفیت چه ویژگی هایی دارند؟ سیستم تمیز کنندگی آسان

با هر بار استفاده از فر توکار، فضای داخلی فر توکار به ناچار کثیف میشود و دیواره های آن معمولا چربی به خود میگیرد. تمیز کردن این کثیفی ها و چربی ها اگر از لعاب مناسب در داخل آن استفاده نشود، کار سختی است و افراد در تمیز کردن آن به مشکل میخورند. فرهای توکار مناسب و با کیفیت معمولا یا لعاب داخلی Easy to clean دارند یا از ویژگی Self Clean برخوردار خواهند بود.

مورد اول که همان لعاب داخلی Easy to clean یا آسان تمیز شونده است، نوعی پوشش در فضای داخلی فرهای توکار است که برخلاف لعاب های معمولی، کثیفی و چربی به آسانی از روی آن تمیز میشوند و تمیز کردن فرهای توکار با لعاب داخلی آسان تمیز شونده، وقت و انرژی خاصی از شما نمیگیرد.

مورد دوم یا قابلیت Self Clean، از ویژگی های جدید فرهای توکار محسوب میشود و به کمک این ویژگی یا فر توکار نیاز به تمیز کردن ندارد یا تمیز کردن آن تنها با کشیدن یک دستمال مرطوب صورت میگیرد. ویژگی Self Clean در فرهای توکار به چند روش وجود دارد اما متداول ترین روش به صورت زیر است:

با فعالسازی قابلیت Self Clean، دمای داخلی فر توکار افزایش پیدا میکند تا مواد غذایی و چربی های باقی مانده بر دیواره های فر توکار به شدت نرم شوند یا حتی به خاکستر تبدیل گردند. پس از انجام این کار در مدت زمان معین، در صورت نیاز شما تنها با یک دستمال مرطوب، فضای داخلی فر توکار را تمیز میکنید.

برنامه های پخت متنوع

فر توکار باید مجهز به برنامه های پخت متنوع باشد تا قادر باشید از پخت مواد غذایی متناسب با دلخواه خود بهره مند گردید. برنامه های پخت متنوع به شما کمک میکند تا در پخت مواد غذایی آزادی عمل بیشتری داشته باشید و غذاهای خوش طعم را در زمان کوتاهتر بپزید. از مهمترین برنامه های پخت فر توکار باید به گریل کردن، بریان کردن، پخت معمولی، پخت سریع و ... اشاره نمود.

برخورداری از فن کانوکشن

اکثر افراد ترجیح میدهند یک غذای کاملا پخته شده میل کنند اما بسیاری از فرها نمیتوانند خواست افراد را برآورده کنند. دلیل این موضوع نیز عدم برخورداری اینگونه فرها از فن کانوکشن است. کانوکشن به معنای جابجایی است و وظیفه فن کانوکشن، جابجایی و رساندن حرارت به طور یکنواخت به تمام نقاط مواد غذایی میباشد. یک فر درصورتی میتواند در رده فرهای توکار باکیفیت قرار گیرد که مجهز به فن کانوکشن باشد.

3 برند برتر فر توکار ایرانی

تحقیقات انجام شده از فروشندگان لوازم خانگی و مصرف کنندگان فر توکار نشان میدهد که 3 برند ایرانی در حوزه تولید فر توکار بسیار خوب عمل کرده اند و محصولات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه میدهند. در این بخش به طور اختصاصی به بررسی محصولات این برندها خواهیم پرداخت.

فر توکار اخوان

محصولات اخوان با زندگی ایرانیان پیوند ناگسستنی دارد و در هر مکان که نام لوازم خانه و آشپزخانه ایرانی مطرح باشد، نمیتوان از نام اخوان به سادگی عبور کرد. فرهای توکار اخوان همانند دیگر محصولاتش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و خریداران فر توکار اخوان از محصول خریداری شده رضایت کامل دارند. ویژگی هایی نظیر قابلیت Self Clean، برنامه های پخت متنوع، یخ زدایی سریع، فن کانوکشن، سنسور پخت غذا، صفحه نمایشگر لمسی و قفل کودک باعث شده است تا فر توکار اخوان برندی محبوب در زمینه فر توکار محسوب شود.

فر توکار آلتون

فر توکار آلتون را باید دیگر محصول پرفروش در زمینه فرهای توکار ایرانی دانست. این برند تمام تلاش خود را نموده است تا با استفاده از مواد اولیه خارجی و ماشین آلات پیشرفته، محصولات با کیفیت و متناسب با استانداردهای بین المللی تولید نماید. با توجه به حجم بالای فروش فرهای توکار آلتون میتوان گفت برند آلتون در امر تولید محصولات با کیفیت موفق بوده است. ویژگی های فوق العاده ای اعم از 10 برنامه پخت، لعاب داخلی Easy to clean، یخ زدایی سریع، فن خنک کننده اتوماتیک و حسگر پخت گوشت، محصولات آلتون را به یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید فر توکار تبدیل نموده است. برای مشاهده لیست قیمت و خرید فر توکار آلتون، اینجا را کلیک کنید.

فر توکار ایلیا استیل

ایلیا استیل دیگر برند نام آشنای ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت میکند. فرهای توکار ایلیا استیل نیز مانند اخوان و آلتون طرفداران بسیاری دارد و کیفیت آنها توانسته است رضایت خریداران را جلب نماید. محصولات ایلیا استیل به واسطه استفاده از تکنولوژی های به روز و بهره مندی از مواد اولیه خارجی، موفق به اخذ استانداردهای اتحادیه اروپا شده است. فر توکار ایلیا استیل از ویژگی هایی مانند قابلیت Self Clean، یخ زدایی سریع، برنامه های پخت متنوع و فن کانوکشن بهره میبرد.

. فر توکار ایلیا استیل از استفاده از قابلیت هایی مانند 12 تا 16 برنامه پخت، تکنولوژی خود تمیز کننده، فن کانوکشن و سنسور پخت غذا، فر توکار ایلیا استیل را در زمره بهترین فرهای توکار ایرانی قرار داده است.

فر توکار از کجا بخریم؟

حال که با ویژگی های فرهای توکار باکیفیت آشنا شدیم و بهترین برندهای ایرانی تولید کننده فر توکار را شناختیم، بد نیست تا یک فروشگاه اینترنتی خرید لوازم خانه و آشپزخانه را نیز بشناسیم. فروشگاه اینترنتی نوین هوم، طیف وسیعی از محصولات مانند فر توکار، گاز رومیزی، هود، شیرآلات، سینک ظرفشویی و ... را در اختیار دارد و این محصولات را با کیفیت بالا، قیمت بهینه، تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش مناسب به فروش میرساند. همچنین این فروشگاه برای بسیاری از محصولات خود، تخفیفات ویژه ای درنظر گرفته است تا این محصولات با پایین ترین قیمت به دست مصرف کننده برسد.

شما برای آشنایی بیشتر با فروشگاه اینترنتی نوین هوم میتوانید به وب سایت رسمی آنان به نشانی اینترنتی https://novinhome.com/ مراجعه نمایید.

منبع: الف

کلیدواژه: فرهای توکار قابلیت Self Clean توکار ایرانی توکار اخوان مواد غذایی تمیز کردن داخلی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟

فرارو- قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت دستخوش تغییراتی شده و برخی از مدل‌های این کارخانه با افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه هفته قبل راهی بازار شده‌اند.

دنا پلاس شش‌دنده ارتقایافته که یکی از مدل‌های گرانقیمت ایرانخودرو به‌حساب می‌آید، ۹۶۰ میلیون تومان یعنی پنج میلیون بیشتر از هفته قبل فروخته می‌شود و همین میزان افزایش قیمت را در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های دنا پلاس اتوماتیک آپشنال و مدل‌های مختلف تارا مشاهده می‌کنیم.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما نیز که امروز ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورده، افزایش قیمت دو میلیونی را تجربه می‌کند و امثال ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته و ۲۰۷ با موتور TU۳ نیز به همین اندازه گران شده‌اند. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

13 اردیبهشت 1403

16 اردیبهشت 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF7 مدل 1403

818 میلیون تومان

820 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF7 مدل 1402

630 میلیون تومان

632 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌ ارتقایافته مدل 1403

955 میلیون تومان

960 میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل 1403

یک میلیارد و 165 میلیون تومان

یک میلیارد و 170 میلیون تومان

پارس سال XU7p مدل 1402

665 میلیون تومان

665 میلیون تومان

207 با موتور TU3 مدل 1403

673 میلیون تومان

675 میلیون تومان

207 دنده‌ای ارتقایافته مدل 1403

803 میلیون تومان

805 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل 1403

یک میلیارد و 80 میلیون

یک میلیارد و 80 میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل 1403

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل 1403

690 میلیون تومان

690 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1 مدل 1402

810 میلیون تومان

815 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403

970 میلیون تومان

975 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4 مدل 1403

یک میلیارد و 185 میلیون تومان

یک میلیارد و 190 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402

658 میلیون تومان

660 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • کدام کشورها خواهان محصولات شیلاتی قشم هستند
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • ایمیل‌ها کدام ویژگی‌های شخصیتی را افشا می‌کنند؟
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟