Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن جوان اماراتی که یک سال از ادواج او می گذرد، ادعای عجیب و شوکه کننده ای در دادگاه کرد.

به گزارش برنا؛ از بهترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر یک از ما رخ دهد این است که بتوانیم با فرد مورد علاقه خود ازدواج کنیم و زندگی جدیدی را با او آغاز نمائیم که طبیعتا برای شروع و ادامه به زندگی جدید می بایست برخی تغییرات اساسی را اعمال کنیم تا در کنار شریک جدید زندگی خود بهترین روزها و ساعات را تجربه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه بنابر برخی دلایل مختلف، این روزها آمار طلاق نه تنها در یک منطقه بلکه در سرتاسر جهان نسبت به گذشته زیاد شده است که می توان با یک جستجو ساده شاهد آن باشیم که شاید برخی از این اتفاقات بنابر دلیلی غیر منطقی و عادی باشد که منجر به خنده ما باشید! برای مثال یک خانم اماراتی اخیرا به دلیل عجیبی تصمیم به طلاق گرفت!

زن جوان اماراتی که هنوز نام او منتشر نشده است، چیزی به مدت یکسال است که ازدواج کرده است و اخیرا تصمیم گرفت که از او جدا شود! آنها طولی نکشید که در دادگاه حضور یافتند و بعد از اینکه قاضی علت را پرسید، زن جوان دلیل را گفت! او در دادگاه این گونه گفت:" او هرگز به سر من داد نزده و به من بیش از حد عشق می ورزد! او حتی در کارهای خانه نیز به من کمک می کند! من آرزوی یک مشاجره و جر و بحث را دارم و به نظر نمی رسد که چنین چیزی اتفاق بیافتد."

واقعا شوکه کننده می باشد! زن جوان قصد دارد که به دلیل عشق ورزیدن بیش از حد همسرش از او طلاق بگیرد! چنین چیزی واقعا محال می باشد! شوهر این خانم جوان نیز در دادگاه گفت که نهایت سعی خود را برای آنکه بتواند همسر کامل باشد، کرده است و متاسفانه از قرار معلوم گویی این میزان زیاد بوده است و او قصد دارد طلاق بگیرد!

او همچنین ادعا کرد که برای خوشحال کردن همسرش کارهای زیادی کرده است و یکی از آنها هم این بود که وقتی زن جوان از وزن زیاد او شکایت کرد، فورا تصمیم به رژیم غذایی جدید به همراه ورزش بسیار سفت و سخت کرد! با این حال در حال حاضر دادگاه پرونده را به تعویق انداخته است تا فرصتی برای آشتی این زوج فراهم کرده باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج طلاق جهان طلاق ازدواج عشق عشق وزن رژیم غذایی طلاق جدایی شوهر زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران

حجت الاسلام موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت هستند، گفت:مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

او افزود: ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است و بی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شامل ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم