Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره ارزیابی خود و کمیسیون متبوعش از یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار داشت: نشست رسمی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی سوابق و برنامه آقای نوری شنبه هفته آینده برگزار می‌شود. 

وی افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات در روز معرفی آقای نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بلافاصله جلسه‌ای را تشکیل داد و نظر اعضای کمیسیون بر روی ایشان مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حق وردی خاطرنشان کرد: آقای نوری از بدنه آموزش و پرورش است و تمام مراحل مدیریتی از مدیریت منطقه تا سطوح بالا در وزارتخانه را تجربه کرده و با مسائل آموزش و پرورش آشنا است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: آقای نوری چالش ها و بحران های آموزش و پرورش را از قبل می شناسد و در این زمینه برنامه قوی دارد.

 انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مجلس نوری وزیر پیشنهادی کمیسیون آموزش آموزش و پرورش آقای نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نشست هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم، به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، گفت: آموزش و پرورش، بعد از نهاد خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد در کشور است.

وی در ادامه به جایگاه و مقام رفیع معلمین در دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

فاطمی با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.

استاندار یزد در ادامه به ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم اشاره و بر برگزاری این برنامه ها در شان جامعه فرهنگیان و به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228789 برچسب‌ها استان یزد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پروش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟