Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار یزد در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره، تئاتر را یکی از مؤثرترین ابزارهای انتقال پیام در حوزه‌های مختلف دانست و اظهار داشت: لازمه ماندگاری آثار در عالم خلقت، قرارگیری آن‌ها در قالب هنر است.

مهران فاطمی بیان کرد: تئاتر، یکی از مؤثرترین ابزارهای انتقال پیام در حوزه‌های مختلف به شمار می‌آید که خوشبختانه استان یزد در این زمینه موفقیت‌های بسیار چشمگیری داشته و زبانزد خاص و عام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، یکی از ویژگی‌های تئاتر خیابانی نسبت به تئاتر صحنه‌ای را کم کردن فاصله بین مردم و هنرهای نمایشی دانست و افزود: هنرمندان در قالب این نوع نمایش در متن مردم و جای جای شهرها حضور یافته و با ایجاد فضایی شاد و پرنشاط، به انتقال مفاهیم و موضوعات مرتبط با حوزه‌های خانواده، آسیب‌های اجتماعی و مسائل مهم و روز دنیا می‌پردازند که از این لحاظ ارزشمند است.

استاندار یزد ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، از عموم مردم استان دعوت کرد که در راستای ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های عوامل مؤثر در ایجاد این فضای پربار و کارآمد، در این جشنواره حضور پیدا کرده و به نحو مطلوبی از برنامه‌های آن استفاده کنند.

به گزارش مهر، پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی از ۴ تا ۶ آذرماه به دبیری محمدصادق کوچک‌زاده در شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.

کد خبر 5359599

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد حوزه هنری یزد استانداری یزد استاندار یزد مهران فاطمی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا بارش باران واکسن کرونا عکس استانها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)