Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:35:17 GMT

بوعلی: بسیج ثابت کرد که سرباز ولایت است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۲۲۸۴

بوعلی: بسیج ثابت کرد که سرباز ولایت است

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه در حوزه سازندگی در دورترین نقاط محروم در کنار مردم ضعیف و مظلوم حضور پیدا کرد و ثابت کرد که در همه ابعاد، خصوصا دستگیری از فقرا و ضعفا سرباز راه ولایت است.

سردار یدالله بوعلی چهارشنبه سوم آذر در رزمایش «اقتدار و حماسه» که به مناسبت هفته بسیج و با حضور شماری از اعضای بسیج اقشار مختلف در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، گفت: خدا را شاکریم که در سومین حرم مطهر توفیق پیدا کردیم تا میزبان بسیجیان سراسر استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آنچه در خصوص بسیج می‌توان بر زبان آورد اینست که در عنصر انعطاف پذیری در حد علاء هستند، افزود: بسیج به سرعت در طول دوران انقلاب در هر عرصه‌ای که نیاز به نقش آفرینی بود حاضر شد تا در کوتاه ترین ممکن ایفای نقش کند.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که بسیج علیرغم نداشتن سازمان و ندیدن آموزش، نقش آفرین بود، گفت: بسیج در عرصه فرهنگی و در ابعاد مختلف هم توانست نقش آفرین، اثرگذار و تعیین کننده باشد.

بوعلی اضافه کرد: بسیج و بسیجیان همچنین طی سال‌های اخیر در حوادث گوناگونی چون سیل، زلزله، ساخت منازل، امنیت و ...در کوتاهترین زمان به صورت فراگیر ورود کرد.

او با بیان اینکه بسیج بدون چشم داشت و توقع به دنبال این بوده تا گره‌ای از مشکلات باز کند، عنوان کرد: در میدان هم بسیجیان حاضر بودند و در عرصه‌ای که هیچکس تصور نمی‌کرد ۱۸ نوع خدمت به بیماران ارائه دادند.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که بسیجیان فارس در هر عرصه‌ای که نیاز بوده و تعریف شده، خوش درخشیدند.در کمک به کادر درمان، کمک به آموزش، تهیه لوارم‌التحریر و نذر رهایی که حدود یک چهارم زندانیان جرائم غیرعمد توسط مردم فارس آزاد شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه فجر فارس حرم مطهر شاهچراغ ع بسیجیان استانی سیاسی هفته بسیج دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز یکشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار شد.

کد خبر 6091256

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی