Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین تقدیر از برگزیدگان استانی و راه یافتگان به مرحله دفاع حضوری کشوری بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان انجام شد در این مراسم  از دانش آموزان هرمزگانی با طرح های مشروحه ذیل تجلیل شد.

طرح بررسی سس بومی سوراغ و بهینه سازی در مصرف طراحان زهرا طالبی، تینا علیخانی، ماجده علیزاده از دبیرستان نمونه دولتی محدثه قشم، طرح پیوخمیردندان و دهانشویه ضدپلاک وضایعات دهانی  ودندانی، حاوی نانو جلبک خلیج فارس و ریشه درخت مسواک و خرفه طراح سیده آیناز موسوی ثانی از دبیرستان نمونه دولتی صفارزاده ناحیه یک بندرعباس از جمله طرح‌های برگزیده هرمزگان در جشنواره جوان خوارزمی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طرح شناسایی و بررسی مهم ترین مسائل و چالش های زیست- محیطی شهر میناب طراحان معظمه تانوردی و فاطمه حق دوست از دبیرستان فرزانگان میناب، طرح دستبند هوشمند ویژه نابینایان طراح نادیا صالحی از دبیرستان غیردولتی دانشگاه لازم از طرح‌هایی بودند که به مرحله داوری و دفاع نهائی کشوری راه یافتند.
 
همچنین در این مراسم از دو دانش آموز استثنایی با نیاز ویژه بنام بهار حسنعلی زاده از هنرستان بصیرت و امیرمحمد محمودی از دبیرستان شهید کریمی که برای اولین بار در این جشنواره شرکت کرده بودند نیز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره جوان خوارزمی هرمزگان بندرعباس آموزش استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی اجرا می‌شود.

این نمایش از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

طراحان و عوامل این نمایش عبارتاند از: امیر حسین شفیعی تهیه کننده، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، بابک کیوانی طراح صدا و آهنگساز، تینا بخشی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، محمد حسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مصطفی قاهری طراح گرافیک و ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سیامک سقایی عکاس و نیلوفر رازمند منشی صحنه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند