Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، به ۳۵۸۹ نفر از اموات کرونایی در باغ رضوان خدمات ارایه شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام‌ عباسعلی مومن رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه از ارائه خدمات به ۳۵۸۹میت کرونایی در باغ رضوان، گفت: از این تعداد ۱۷۱۸ مورد در ۶ ماهه گذشته سال جاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمات مربوط به کفن و دفن اموات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی رایگان است، افزود: بر این اساس یک هزار و ۶۵ متوفی بصورت رایگان تدفین شده‌اند.

حجت‌الاسلام مومن در ادامه ساخت  ۵۶۵ قبر تک طبقه، ۱۲۰۶ قبر دو طبقه، اجرای ۱۲۰۰ عدد بتن ریزی قبور، یک هزار مترمربع بتن ریزی مابین قبور ، ساخت و جانمایی یک باب آلاچیق خانوادگی با احداث ۸ قبر دوطبقه برای نمونه کار و نقشه برداریUTM  قبور به تعداد ۱۵۰هزار قبر در فضای جی آی  اس و ممیزی با هماهنگی سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری  را از اقدامات شاخص انجام شده سازمان برشمرد.
 
وی انجام  ۱۴ هزار و ۸۲۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری و تسطیح در قطعات خانواده معظم شهدا، قطعه ۵۵ ، قطعه ۵۷ و قطعه هنرمندان  را از دیگر اقدامات شاخص انجام شده سازمان عنوان کرد.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه از اجرای طرح توسعه ساختمان اداری در فضایی به مساحت تقریبی ۴۰۰ مترمربع خبرداد و خاطرنشان کرد: عملیات مرمت کاری،رنگ آمیزی و عایق بندی گنبد مسجد آرامستان نیز در  ۱۰۰۰ مترمربع در حال اجراست که  این عملیات ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عنوان کرد: طراحی و تعویض  تابلوهای راهنمای قطعات - بلوار و خیابان اصلی و فرعی نیز در دست اقدام است. 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی جستجوی متوفیان ارومیه تصریح کرد: شهروندان میتوانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن از کافه بازار و khedmat.urmia.ir  یا سیب آپ، اموات خود را مجازی زیارت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری کمیته امداد امام بهزیستی فناوری شاخص خانواده شاخص شهرداری ارومیه مسجد شهرداری فوت شهرداری ارومیه باغ رضوان اموات آرامستان ارومیه باغ رضوان ارومیه کرونا کرونا آذربایجان غربی اموات کرونایی فوت ناشی از کرونا حجت الاسلام مومن آرامستان های شهرداری ارومیه رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد و افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

حسین سرباز رشید اظهار کرد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند که جنازه یکی از ۲ نفر غرق شده در رودخانه نازلو پیدا شده است.

وی بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن یکی دیگر از غرق شدگان محل حادثه حضور خواهند داشت.

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه ادامه داد: همچنان هویت این ‌۲ نفر غرق شده مشخص نشده است اما به گفته برخی رسانه‌های محلی، یکی از جانباختگان از اهالی روستای ماستک آباد صومای است.

هلال احمر آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: هر چند که حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است اما عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند