Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان باشگاه النصر عربستان در اقدامی جنجالی عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی این تیم را اخراج کردند.

حساب کاربری KSA24 علت اخراج حمدالله را رفتارها و اقدامات این مهاجم عنوان کرد و پشت پرده تصمیمب اشگاه النصر را فاش کرد.

این رسانه در خبری اختصاصی درباره علت کنار گذاشتن حمدالله تاکید کرد که این موضوع «دلایل متعدد و متقنی دارد» که آخرین آن «پیام خجالت آور و ناشایستی» بود که برای مسئولان فوتبال ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5359633

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال النصر عربستان فدراسیون فوتبال عربستان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز تکواندو تیم فوتبال نساجی مازندران کمیته ملی المپیک سردار آزمون تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

النصر ۳ - ۱ الخلیج/ رونالدو زرد‌ها را به فینال رساند+ فیلم

در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، تیم النصر با نتیجه سه بر یک از سد الخلیج گذشت و به فینال رسید.

کریستیانو رونالدو با ثبت دو گل، نقش اول صعود النصر به فینال این تورنمنت بود و دیگر گل النصر را نیز سادیو مانه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.  

النصر در فینال کینگز کاپ به مصاف الهلال می‌رود. الهلال شب گذشته ۲-۱ الاتحاد را از پیش رو برداشت. بازی فینال ۱۱ خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • النصر ۳ - ۱ الخلیج/ رونالدو زرد‌ها را به فینال رساند+ فیلم