Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@15:03:43 GMT

پکن می‌تواند در زمینه نفت به واشنگتن کمک کند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۲۷۴۱

پکن می‌تواند در زمینه نفت به واشنگتن کمک کند

به گزارش ایلنا به نقل از گلوبال تایمز، چین می‌تواند به آمریکا برای مقابله با افزایش شدید قیمت نفت و مهار تورم در این کشور کمک کند.

بر اساس این گزارش، این کمک از طریق آزادسازی برخی از ذخایر نفت چین ممکن است.

این روزنامه معتقد است که ایالات متحده باید با بهبود شرایط همکاری پکن و واشنگتن، خدمات متقابل به چین را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است «که جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته- سه شنبه از آزادسازی ۵۰ میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک برای کاهش قیمت این ماده خام خبر داد.

 به گفته کاخ سفید، چین، هند، ژاپن، کره جنوبی و بریتانیا به موازات آمریکا از ذخایر استراتژیک ملی نفت برای کاهش قیمت‌ها استفاده خواهند کرد.

کارشناسان چینی بر این باور هستند که درخواست آمریکا برای کمک چین نشان‌دهنده نگرانی بایدن است که برای مهار افزایش قیمت نفت پیش از انتخابات میان دوره ای آمریکا در سال ۲۰۲۲ تلاش می‌کند. 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چین نفت امریکا گلوبال تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!

اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است