Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بنفیکا می گوید در طول دوران مربیگری اش ندیده است یک مهاجم چنین موقعیت گل خوبی را از دست بدهد.

ژرژ ژسوس معتقد است بنفیکا در دیدار مقابل بارسا هم سطح یک تیم بزرگ بازی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، از هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان، بارسلونا مقابل بنفیکا قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق پایانی بازی و در حالی که بارسلونا در حال فشار آوردن به بنفیکا برای زدن گل پیروزی بود، تیم پرتغالی روی یک ضدحمله صاحب موقعیت تک به تک شد ولی سفروویچ در کمال ناباوری در مقابل دروازه خالی توپ را به بیرون زد. حال ژرژ ژسوس، مربی بنفیکا که در این صحنه از فرط ناراحتی روی زمین افتاد در مورد از دست رفتن موقعیت طلایی سفروویچ برای گلزنی گفت:

30 سال است که مربی هستم و هیچوقت در زندگی ام چنین چیزی ندیده بودم اما متاسفانه این اتفاق برای من و بنفیکا افتاد. بارسا در طول بازی یک یا دو موقعیت گلزنی داشت در نهایت در آخرین موقعیت ما حتی دروازه بان هم درون دروازه نبود اما باز هم گل نزدیم.

ژسوس در ادامه گفت:

این نتیجه باید هواداران بازیکنان و کادر فنی را خوشحال کند. امروز هم سطح یک تیم بزرگ بازی کردیم. می خواهم به تیمم به خاطر سازماندهی دفاعی تبریک بگویم. با نتیجه ای اینجا را ترک می کنیم که باعث می شود هنوز امیدوار باشیم ولی سرنوشتمان دست خودمان نیست. باز هم می گویم بارسلونا یکی از بهترین تیم های دنیا است و باید با آنها رقابت کنیم.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نوری فر: سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما یادمان نرفته!/ به هواداران ما هتک حرمت شد شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد پل مرسون: کریستیانو رونالدو پاشنه آشیل منچستر یونایتد است تغییر نظر 3 نفر از 5 یاغی بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 رقابت‌های پلی آف لیگ لیگ بسکتبال NBA امروز در حالی پیگیری شد که میامی هیت در روزی که مسی تماشاگر ویژه بازی بود، مقابل بوستون سلتیکس ۱۰۲ بر ۸۸ نتیجه را واگذار کرد.

لیونل مسی به همراه سوارز، بوسکتس و آلبا بازیکنان اینترمیامی آمریکا تماشاگر این بازی بودند.

منبع: فارس

tags # لیونل مسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید