Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه افغانستان تائید کرد که دور جدید مذاکرات میان طالبان و آمریکا، هفته آینده به میزبانی قطر آغاز خواهد شد.

این در حالی است که روز سه شنبه، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «توماس وست» نماینده ویژه واشنگتن در امور افغانستان، برای گفتگوهایی که دو هفته به طول خواهد انجامید؛ راهی قطر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مذاکرات در حالی برگزار می شود که طالبان خواستار آزادی ۱۰ میلیارد دلار از دارایی های افغانستان است که در بانک های آمریکا بلوکه شده اند.

با ورود به فصل سرما، نهادهای بین المللی درباره بروز فاجعه انسانی در افغانستان هشدار داده اند حال آنکه گفته می شود در مواجهه با بحران نقدینگی، نظام بانکی این کشور هم تا فروپاشی، بیش از چند ماه فاصله ندارد.

کد خبر 5359717 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان طالبان افغانستان ایالات متحده امریکا قطر ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین روسیه جنبش حماس سوریه ایران مسکو انگلیس ترکیه عربستان سعودی لبنان اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده

مدیران باشگاه استقلال از هفته آینده برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر جواد نکونام اقدام می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل